ایسوس زن‌ پد 3S 10 با پردازنده مدیاتک MT8176 و ۴ گیگابایت رم معرفی شد

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس امروز تبلت جدیدی با نام ZenPad 3S 10 معرفی کرد. این محصول نمایشگری ۹.۷ اینچی دارد و پردازش‌های آن نیز توسط مدیاتک MT8176 انجام می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

بازار تبلت‌ها در طول چند سال گذشته روندی نزولی به خود گرفته و بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که کاربران چندان مایل به خرید تبلت نیستند. اما این موضوع باعث نمی‌شود که شرکت‌های تولید کننده، تبلت‌های جدیدی را روانه بازار نکنند. برای مثال، ایسوس امروز تبلت جدیدی را در تایوان معرفی کرد. این محصول ایسوس زن‌پد 3S 10 نام دارد که تا پیش از این نیز انتظار می‌رفت ایسوس در ماه جاری آن را معرفی کند. تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص آن فاش شده بود که بر اساس آن‌ها گفته می‌شد این محصول از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ استفاده می‌کند.

ایسوس ZenPad 3S 10 شماره مدل Z500M را دارد که از نمایشگری ۹.۷ اینچی با وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ بهره می‌برد. این محصول دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است که پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده مدیاتک MT8176 انجام می‌شود. این پردازنده ۶ هسته دارد. پردازش‌های گرافیکی تبلت مذکور نیز توسط PowerVR GX6250 انجام می‌شود. در بخش پشتی این محصول یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد و در بخش جلویی آن نیز شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی هستیم. اگرچه حافظه داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت است، اما امکان افزایش آن از طریق میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت نیز وجود دارد. نکته جالب توجه در خصوص دستگاه مذکور این است که این تبلت از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. از سایر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به USB نوع C، باتری ۵۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری Quick Charge 3.0 و اندروید ۶.۰ مارشمالو اشاره کرد. با وجود چنین مشخصاتی، قطعا محصول مذکور یک تبلت بالارده به حساب می‌آید.

ایسوس اعلام کرده که از ماه آگوست کاربران تایوانی می‌توانند این محصول را خریداری کنند. نسخه وای‌فای آن ۳۴۲ دلار قیمت دارد. چنین قیمتی برای دستگاهی با این مشخصات جالب به نظر می‌رسد. البته فعلا معلوم نیست که این تبلت چه زمانی در بازار‌های جهانی عرضه می‌شود.

نظر شما در خصوص زن‌‍پد ۳ اس ۱۰ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات