مشخصات احتمالی گوشی ردمی نوت 4 شیائومی فاش شد: دوربین دوگانه و بدنه فلزی

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی تصویری از گوشی هوشمند جدید شیائومی منتشر شده که از بدنه فلزی و دوربین دوگانه بهره می‌برد. گفته می‌شود که این عکس مربوط به گوشی‌هوشمند Redmi Note 4 است. در ادامه مطلب بازومیت همراه شوید.
تبلیغات

جای بحث نیست که این روزها بکار گرفتن دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند مرسوم شده و کمپانی‌های مختلف تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، این ویژگی را در گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار خود در نظر می‌گیرند. استفاده از دوربین دوگانه به منظور ارائه تجربه کاربری بهتر در کار با دوربین گوشی‌های هوشمند در این محصولات بکار گرفته می‌شوند. هواوی یکی از شرکت‌هایی است که امسال به طور جدی در حال اضافه کردن این ویژگی به گوشی‌های هوشمند خود است. این کمپانی با همکاری Lecia برای اولین بار دوربین دوگانه را در گوشی‌هوشمند P9 اضافه کرد و پس از آن نیز محصولاتی چون Honor V8 و Honor 8 (تایید شده که از دوربین دوگانه بهره خواهد برد) را با این قابلیت تولید کرده است. اما هواوی تنها شرکت چینی‌ای نیست که به اضافه کردن دوربین دوگانه به گوشی‌های هوشمند خود علاقه دارد. اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهند شرکت‌های دیگری نظیر LeEco و شیائومی نیز قصد دارد محصولاتی را با دوربین دوگانه روانه بازار کنند.

به تازگی تصویری واقعی از یکی از گوشی‌های هوشمند ساخت شیائومی منتشر شده که در پشت آن دوربین دوگانه به چشم می‌خورد. برخلاف دیگر گوشی‌هایی که این ویژگی را دارند، به نظر می‌رسد گوشی‌هوشمند جدید شیائومی از دو دوربین بزرگ که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، بهره می‌برد. بین دو سنسور دوربین این محصول نیز فلاش دوگانه ال‌ای‌دی در نظر گرفته شده است.

از نظر طراحی نیز بدنه این گوشی از جنس فلز بروس خورده تولید شده است. هر دو سمت این محصول خمیده بوده که به همین دلیل در دست گرفتن آن احتمالا آسان‌تر و بهتر خواهد بود. در لبه سمت راست گوشی‌هوشمند جدید شیائومی دکمه‌های تنظیم حجم صدا قرار داده شده‌اند. علاوه بر این، در بخش پشتی دستگاه لوگو Mi به چشم می‌خورد که مشخص می‌کند این محصول یکی از گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی است.

اگر نگاه دقیق‌تری به تصویر فاش شده از این محصول داشته باشیم، از نظر طراحی به گوشی‌هوشمند Redmi Note 3 شباهت زیادی دارد. اما به جای سنسور اثرانگشت به کار گرفته شده در پشت Redmi Note 3، در این گوشی‌ جدید، شاهد دوربین دوم هستیم. احتمالا این یعنی گوشی‌هوشمند از سنسور اثرانگشت یکپارچه شده با دکمه Home بهره خواهد برد. با توجه به آنچه گفته شد می‌توان حدس زد که این گوشی‌هوشمند جدید از سری گوشی‌های ردمی کمپانی شیائومی باشد. آیا این محصول Redmi Note 4 خواهد بود؟ 

redmi note 4

یک عکس جدید که در بالا آن را مشاهده می‌کنید، تنها چند ساعت پس از انتشار تصویر فاش شده از گوشی‌هوشمند جدید شیائومی منتشر شد که در آن تصویری از بازیگر جوان چینی Haoran Liu، همان گوشی‌هوشمند جدید که از دوربین دوگانه بهره می‌برد را در دست دارد. از آنجا که Liu پیش از این برای معرفی محصولات سری Redmi شیائومی فعالیت داشته، بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌هوشمند مورد اشاره احتمالا همان Redmi Note 4 خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات