رندرهای جدید از گلکسی نوت 7 فاش شد

جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
رفته رفته به زمان معرفی رسمی نسل بعدی گلکسی نوت سامسونگ که از آن با نام گلکسی نوت ۷ یاد می‌شود نزدیک می‌شویم و سیل خبرها و گزارش‌های مختلف در مورد این محصول هر روز منتشر می‌شود. حال تصاویر رندر جدیدی نیز از این فبلت رویت شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۷ سامسونگ ماه آینده رسما توسط این کمپانی کره‌ای در طی رویداد Unpacked و در شهر نیویورک معرفی شود. سال گذشته، سامسونگ گلکسی نوت ۵ را بر طبق روال همیشگی آن و در زمانی که نوت‌های قبلی را معرفی کرده، به طور رسمی رونمایی کرد، بنابراین پیش از اینکه سری جدید گوشی‌های آیفون شرکت اپل معرفی شوند، احتمالا گلکسی نوت جدید در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد این غول فناوری کره‌ای قصد دارد تا آنچه اشاره شد را انجام داده و پش از معرفی آیفون‌های جدید، محصول پرچمدار جدیدش را در سری نوت روانه بازارها کند. شایعاتی که در طی چند هفته گدشته از این محصول منتشر شده، تا کنون تقریبا تمام مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه را بیان داشته‌اند. حال چند تصویر رندر جدید نیز از گلکسی نوت ۷ بدست آمده که با توجه به آن‌ها می‌توان ظاهر کلی این محصول را مشاهده کرد.

تصاویر رندر جدید مورد اشاره که می‌توانید آن‌ها را در انتهای همین مطلب مشاهده کنید، تقریبا همه چیز را در مورد گلکسی نوت بعدی سامسونگ نشان می‌دهند و علاوه بر این شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود را نیز به نوعی تایید می‌کنند. ظاهرا گلکسی نوت ۷ از نمایشگری خمیده بهره خواهد برد که از این نظر شبیه به گلکسی اس ۷ اج است. علاوه بر این یک سنسور اضافه در بخش جلویی این دستگاه به چشم می‌خورد که همین مورد در تصویر لو رفته از این محصول که چند روز پیش منتشر شد نیز مشخص بود و به احتمال زیاد این سنسور همان سنسور تشخیص عنبیه چشم است. در بخش پشتی نیز می‌توانید طرحی مشابه با طرح سایر محصولات سامسونگ از جمله گوشی‌هوشمند گلکسی اس۷، گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ را مشاهده کنید که برای گلکسی نوت ۷ نیز چنین طرحی در نظر گرفته شده و دوربین نیز در جایگاه همیشگی خود قرار دارد. متاسفانه هنوز نمی‌توان با اطمینان کامل گفت که در نوت امسال دقیقا از همان دوربینی استفاده خواهد شد که در گلکسی اس ۷ استفاده شده است. درگاه سیمکارت و نیز کارت حافظه جانبی میکرو‌اس‌دی نیز در بخش بالایی در نظر گرفته شده‌اند و آنچه بیشتر از سایر این موارد در مورد گلکسی نوت ۷ جذاب‌تر به نظر می‌رسد، پشتیبانی این فبلت از درگاه USB نوع C در بخش پایین آن است. انتظار می‌رفت گلکسی اس ۷ نیز با این درگاه ارائه شود که این اتفاق رخ نداد و گلکسی اس ۷ از درگاه USB-C بهره نمی‌برد.

در نظر داشته باشید که این تصاویر رندر هستند و ممکن است این رندرها مربوط به مدل‌های قدیمی‌تر و اولیه گلکسی نوت ۷ باشند و از همین رو شاید مدل نهایی تفاوت‌هایی از نظر ظاهری با این تصاویر داشه باشد. بنابراین برای پی بردن به این موضوع چاره‌ای جز صبر نیست و پی بردن شکل نهایی محصول از جمله مواردی است که باید تا لحظه معرفی رسمی منتشر آن باشیم. در هر صورت بد نیست به صورت خلاصه مشخصاتی که تا کنون در مورد گلکسی نوت ۷ اعلام شده را مرور کنیم. بنا به گزارش‌ها و شایعاتی که تا کنون در مورد این فبلت منتشر شده، صفحه‌نمایش آن اندازه‌ای ۵.۷ اینچی یا ۵.۸ اینچی از نوع Super AMOLED خواهد داشت و کیفیت این نمایشگر نیز QHD اعلام شده است. پردازنده اصلی این دستگاه اسنپدراگون ۸۲۱ بوده و حافظه رم پردازشی آن نیز ۶ گیگابایت خواهد بود. این محصول در مدل اکسینوس مجهز به پردازنده اگزینوس ۸۸۹۳ خواهد بود که هر مدل برای نواحی خاصی در نظر گرفته شده‌ است. در زیر می‌توانید تصاویر رندر جدیدی که از گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۷ منتشر شده را مشاهده کنید.

Samsung Galaxy Note 7

نظر شما در مورد نسل جدید فبلت پرچمدار سامسونگ چیست؟ از نظر شما گلکسی نوت ۷ با چه قابلیت‌های دیگری همراه خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات