رنو توینگو جی تی معرفی شد؛ هاچ بک زیبا و اسپرت رنو

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
رنو از نسل جدید هاچ‌بک زیبای تویینگو رونمایی کرد. تویینگو جی‌تی از بدنه‌ای زیبا در کنار مشخصات فنی قابل قبول بهره می‌برد که بدین ترتیب خود را به عنوان گزینه‌ای مناسب در این رده از خودروها معرفی می‌کند. برای اطلاع از جزئیات این خودرو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

رنو همواره از دستور‌العمل ساخت هاچ‌بک‌های جذاب و دوست‌داشتنی به خوبی آگاه بوده است. رنو ۵ و رنو کلیو گواه این ادعا هستند. حال رنو مجدد دست به کار شده تا بازار این کلاس از خودرو‌ها را تکانی اساسی بدهد. نسل جدید تویینگو جی‌‌تی با تجهیز به پیشرانه‌ی تعبیه شده در انتها خودرو و محور عقب محرک در کنار جعبه‌دنده‌ی دستی، پتانسیل بالایی برای جلب نظر علاقه‌مندان کلاس خودروهای هاچ‌بک دارد. رنو در جدید‌ترین هاچ‌بک خود از پیشرانه‌ی سه سیلندر توربو به حجم ۹۰۰ سی‌سی و توان خروجی ۱۱۰ اسب بخار در کنار ۱۲۵ پوند‌فوت گشتاور، بهره می‌برد.

شاید در ابتدا با مشاهده‌ی آمار و مشخصات پیشرانه‌ی این خودرو نا‌امید شوید. اما در نظر داشته باشید که تویینگو یک خودروی کامپکت شهری است که از پلتفرم مشترک با اسمارت فورتو بهره می‌برد. این موضوع بدین معنی است که تویینگو از قابلیت حرکتی بالایی برخوردار خواهد بود. رنو با تقویت پیشرانه و اصلاح ورودی‌های هوا، توان آن را ۲۰ اسب بخار نسبت به اسمارت افزایش داده است و هم‌چنین با اصلاح ضرایب جعبه‌دنده‌ی دستی پنج‌سرعته‌ی خودرو، شتاب مناسبی را برای تویینگو به ارمغان آورده است.

در بخش شاسی نیز رنو بهینه‌سازی‌های متعددی را در تویینگو اعمال کرده است. سیستم تعلیق بهینه‌شده، سیستم فرمان دقیق‌تر و کالیبراسیون جدید برای سیستم کنترل پایداری خودرو، بخشی از اقدامات خودرو در بخش شاسی این خودرو است. 

رنو در بخش ظاهر تویینگو نیز با استفاده از المان‌های خاصی، به جذابیت آن افزوده است. ارتفاع کم خودرو تا زمین، رینگ‌های بزرگ‌تر، رنگ‌آمیزی جذاب با خطوط روی بدنه و چراغ‌های جلو و عقب کوچک و اسپرت، از جمله تمهیدات رنو برای اعطای نمای اسپرت و جذاب به تویینگو است.

رنو تویینگو جی‌تی برای موفقیت در بازار، حریف قدرتمندی را در مقابل خود می‌بیند. این هاچ‌بک زیبای فرانسوی باید به رقابت با فیات ۵۰۰ بسیار محبوب بپردازد. با این حال با توجه به سابقه‌ی درخشان رنو در این بخش از بازار می‌توان موفقیت فروش تویینگو را پیش‌بینی کرد.

رنو تویینگو جی تی
رنو تویینگو جی تی
رنو تویینگو جی تی
رنو تویینگو جی تی

نظر شما در رابطه با رنو تویینگو جی‌تی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات