اینستاگرام انتشار تصاویر با آیفون را آسان‌تر کرد

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام مدتی است که بروزرسانی‌های مختلفی برای نسخه‌های گوناگون اپلیکیشنش ارائه می‌کند. پس از بروزرسانی‌های طراحی که نظرات موافق و مخالف بسیاری را به همراه داشت، اپلیکیشن iOS این سرویس محبوب امروز به قابلیت جدید مجهز شده که انتشار تصاویر را برای کاربران iOS آسان‌تر می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از بروزرسانی‌های طراحی و رابط کاربری که برای اپلیکیشن‌های مختلف اینستاگرام ارائه شد، این شرکت برای ارائه‌ی بروزرسانی‌های جزئی و بهبود تجربه‌ی کاربران در کار با اپلیکیشن‌هایش، دست به کار شده است. امروز یک بروزرسانی جزئی برای کاربران آیفون ارائه شد که اشتراک تصاویر در iOS را برای آنها آسان‌تر می‌کند.

بروزرسانی جدید اینستاگرام که نسخه‌ی ۸.۲ نام دارد، اشتراک تصاویر از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و دیگر اپلیکیشن‌های تصویری در اینستاگرام را عملی می‌کند. کاربران از این به بعد می‌توانند در اپلیکشین‌ پیش‌فرض تصاویر در آیفون، تصاویر را به صورت مستقیم در اینستاگرام منتشر کنند. آنها حتی توانایی اضافه کردن متن و کپشن به تصویر را نیز خواهند داشت. تنها محدودیت موجود برای کاربران، زمانی است که بخواهند از فیلترهای خاص در تصاویر استفاده کنند که در آن حالت باید از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام استفاده کنند.

برای استفاده از این قابلیت، پس از بروزرسانی، کافی است هنگام تماشای تصاویر در اپلیکیشن‌های تصویری، دکمه‌ی Share را انتخاب کنید و سپس از پایین لیست وارد منوی more option شوید و از آنجا اشتراک با اینستاگرام را فعال کنید. این بروزرسانی تغییرات بزرگی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد اما به طور حتم اشتراک تصاویر را برای آنها آسان‌تر کرده و بدین ترتیب آنها تمایل بیشتری برای فعالیت در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات