سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشو اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
احتمالا سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشوی خود را اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود یکی از این گوشی‌ها از وسط تا شده و دیگری گوشی ۵ اینچی خواهد بود که با باز کردن آن ابعاد صفحه نمایش به ۸ اینچ می‌رسد.
تبلیغات

بنابر گزارش بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد سال ۲۰۱۷ دو گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی کند. یکی از این گوشی‌ها از وسط تا شده و دیکر گوشی ۵ اینچی خواهد بود که با باز کردن آن به یک تبلت ۸ اینچی تبدیل خواهد شد. ممکن است این دو گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا که اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، با نام گلکسی ایکس معرفی شوند.

به علاوه بلومبرگ گزارش کرده است که سری نوت نیز عدد ۶ را رد کرده و امسال برای هماهنگی با سری اس، با نام گلکسی نوت ۷ عرضه خواهند شد. گوشی‌های منعطف سامسونگ از سری اس نخواهند بود و ممکن است از سری جدیدی با نام گلکسی ایکس عرضه شوند. همچنین سامسونگ در نمایشگاهی در سن‌فرانسیسکو در ماه گذشته نیز صفحه نمایش رول شونده‌ای را نیز به نمایش گذاشته که ممکن است در راستای معرفی سری جدید گوشی‌های این شرکت باشد.

این سری از گوشی‌های هوشمند احتمالا برای رقابت با آیفون سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد که ظاهرا دارای صفحه نمایش بدون حاشیه بوده و پنل مورد استفاده‌ی آن‌ها نیز OLED خواهد بود. این در حالی است که آیفون ۷ ظاهرا شباهت زیادی به آیفون‌های سری ۶ خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات