سامسونگ روی گوشی گلکسی On7 2016 کار می‌کند

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Galaxy On سری جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ است که دو مدل On5 و On7 قبلا وارد بازار شده است. به تازگی اعلام شده این غول کره‌ای روی نسخه‌ی ۲۰۱۶ از گوشی گلکسی On7 کار می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سامسونگ همچنان تمایل دارد نسخه‌ی ۲۰۱۶ از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود را تا پایان سال جاری معرفی کند. براساس آنچه از برگه‌ی واردات وب‌سایت هندی Zauba دیده می‌شود، این غول کره‌ای در حال کار روی گوشی گلکسی On7 نسخه‌ی ۲۰۱۶ است.

گوشی جدید سامسونگ که با شماره مدل SM-G610F شناخته می‌شود برای تست وارد کشور هند شده و از آنجا که Galaxy On7 2015 با شماره مدل SM-G600 شناخته می‌شود، به راحتی می‌توان تشخیص داد شماره مدل اخیر مربوط به نسل جدید این گوشی است.

به لطف تصویر منتشر شده از برگه واردات این گوشی، می‌توانیم برخی مشخصات Galaxy On7 2016 را ببینیم. این گوشی از دو سیم کارت به صورت هیبریدی با شیار کارت حافظه خارجی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده است.

نسل قبلی گلکسی On7 از یک نمایشگر با رزولوشن اچ‌دی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل بهره می‌برد که از این نظر نسخه‌ی جدید بهبود یافته است. اما دوربین اصلی همچنان یک نمونه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی است. گرچه انتظار می‌رود از نظر دیگر سخت افزار مانند پردازنده، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی، نسخه‌ی جدید پیشرفت داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات