گالری گوشی های اچ تی سی با HTC Gallery - زوم‌اپ

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
HTC Gallery اپلیکیشنی اندرویدی است که گالری تصاویر گوشی‌های htc را به دیگر گوشی‌های اندروید می‌آورد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

برندهای مختلف از جمه سونی، اچ تی سی، سامسونگ و‌... معمولا نسخه‌ی ویرایش شده‌ای از اندروید را روی گوشی‌های موبایل نصب می‌کنند. علاوه بر تغییرات ظاهری جزئی که این برندها در رابط کاربری اندروید ایجاد می‌کنند هرکدام دارای مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های اختصاصی نیز هستند که معمولا اپلیکیشن‌هایی نظیر گالری عکس، موزیک پلیر، فایل منیجر و‌... از مواردی هستند که این کمپانی‌ها در گوشی‌های تولیدی خود قرار می‌دهند.

گوشی‌ HTC نیز از این امر مستثنا نبوده و دارای اپلیکیشن‌های مخصوصی هستند که در دیگر گوشی‌های اندرویدی موجود نیستند. HTC Gallery یکی از این برنامه‌ها و یکی از بهترین گالری عکس‌های اندرویدی است که دارای محدودیت اجرا در نسخه‌ی ۴.۴ اندروید یا بالاتر است.

HTC Gallery مانند تمام گالری عکس‌های دیگر قادر به نمایش فایل‌های عکس و ویدئو در دسته‌بندی‌های مختلف خواهد بود اما چیزی که این برنامه را نسبت به رقبا کمی متفاوت‌تر کرده ظاهر زیبا و البته بخش ادیتور آن است. رابط کاربری این برنامه چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ اجرای روان در سطح بسیار خوبی قرار دارد و اگر به دنبال یک گالری عکس خاص‌تر و زیباتر نسبت به گالری پیش‌فرض گوشی هستید این برنامه می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

(اسکرین‌شات نصب برنامه در گوشی سامسونگ با اندروید 4.4)

بخش ادیتور HTC Gallery نیز امکانات بسیار ویژه‌ای را برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار خواهد داد به‌طوری‌که نه‌تنها به افکت‌ها و فیلترهای تصویری جذابی دسترسی خواهید داشت بلکه قادر خواهید بود تا قاب‌ها و ابزارهای فوق‌العاده متفاوت و زیبایی را نیز روی عکس‌های خود اعمال کنید. برای دانلود این برنامه برای گوشی‌های HTC می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. برای دانلود این اپ برای دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان نصب روی تمام گوشی های اندروید
  • دارا بودن رابط کاربری زیبا و جذاب
  • امکان ویرایش تصاویر به‌صورت حرفه ای

نکات منفی

  • نیاز به اندروید 4.4 یا بالاتر برای اجرا

دانلود اپلیکیشن پلی‌استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات