بازی موبایل MMX Hill Climb؛ ضیافت خودروهای خاص

پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
MMX Hill Climb یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ماشینی محسوب می‌شود که در چند وقت اخیر تولید و منتشر شده است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

اگر طرفدار مسابقات ماشینی نسبتا خشن با حضور ماشین‌های عجیب و بزرگ هستید این بازی یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که در دنیای موبایل‌ها وجود دارد. یک بازی سراسر چالش و خشن که در آنبا انواع و اقسام موانع رو‌به‌رو خواهید شد. البته خیلی نگران سختی بازی نباشید چراکه در مقابل شما نیز خودروهای بزرگ و حتی جنگی مانند تانک، کامیون و‌... در اختیار خواهید داشت با قدرت هرچه تمام‌تر از موانع موجود در مسیر بگذرید. نکته‌ی بسیار قابل تحسینی که در MMX Hill Climb شاهد بودیم طراحی خلاقانه و فوق‌العاده‌ی موانع است به طوری که مطمئنا از رویارویی با این موانع لذت خواهید برد. برای مثال در مسیری که مملو از فراز و نشیب است به گودالی خواهید رسید که با توپ‌های بادی غول آسا پر شده‌اند و شما باید با ماشین‌های بزرگ خود از روی این توپ‌ها به جلو پیش بروید که حفظ تعادل ماشین در این شرایط علاوه بر آنکه مشکل است بسیار طنزآمیز نیز خواهد بود. اگر طرفدار مسابقات پرش از روی ماشین‌ها هستید هم باید این خبر خوب را به شما بدهیم که یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین موانع موجود در راه ماشین‌های فرسوده‌ای هستند که باید بدون وارونه شدن ماشین خود از روی آن‌ها عبور کنید.

انجام بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت آنلاین قابل انجام است و می‌توانید با دوستان خود در سرتاسر دنیا رقابت‌های نفس گیری را تجربه کنید. روحیه‌ی جنگنده‌ای در بازی حرف اول را می‌زند و باید با گذشت از سخت‌ترین موانع و چالش‌ها برای کسب رتبه‌ی اول تلاش کنید. گرافیک بازی در یک کلام فوق‌العاده است. این کلمه با توجه به حجم ۵۷ مگابایتی بازی و عدم نیاز به هیچ دیتای جداگانه‌ای کاملا شایسته‌ی این بازی خواهد بود و مطمئنا شما نیز از لحاظ بصری از MMX Hill Climb لذت خواهید برد. زاویه‌ی دوربین بازی نیز در نوع خود قابل توجه است و بر خلاف سبک‌های کلیشه شده‌ای همچون دوربین از پشت یا کنار، در این بازی شاهد نمای متفاوتی خواهیم بود که در تصویر بالا نمونه‌ی آن قابل مشاهده است. صداگذاری بازی هم راضی کننده است و احتمالا شما هم مانند ما تا زمانی که مجبور نباشید صدای بازی را کم نخواهید کرد چراکه وجود آن به جذابیت و هیجان بازی کمک قابل ملاحظه‌ای کرده است. MMX Hill Climb دارای ۵۷ مگابایت حجم در اندروید و ۹۵ مگابایت در آی‌او‌اس است و برای اجرا نیز به نسخه‌ی ۴.۱ و ۸ به بالای این دو پلت‌فرم نیاز خواهد داشت. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون MMX Hill Climb روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات