گوشی های هواوی پی 9 و پی 9 پلاس وارد بازار ایران شدند

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
هواوی روز گذشته و طی مراسم ویژه‌ای ورود گوشی های پی 9 و پی 9 پلاس به بازار کشور را جشن گرفت. فروش این دو گوشی از روز گذشته و از طریق یک کانال شروع شده است. در ادامه گزارش زومیت از این مراسم را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

گوشی های هواوی پی 9 و هواوی پی 9 بصورت رسمی وارد بازار کشور شدند و فروش آن‌ها در فاز اول تنها از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا انجام می‌شود. هواوی اعلام کرد که پس از اتمام موجودی فعلی فروش این محصولات از طریق فروشگاه‌های فیزیکی و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی نیز انجام خواهد شد.

الهه طاهری - مدیر روابط عمومی هواوی 

در ابتدای مراسم روز گذشته، ری یاو - مدیر دفتر هواوی در ایران اطلاعاتی از برند هواوی ارائه کرد و گفت که آگاهی مردم از برند هواوی رشد ۵۲ درصد را تجربه کرده است و افراد بیشتری به محصولات هواوی اعتماد کرده و آن‌ها را خریداری می‌کنند. وی گفت تعداد محصولات به فروش رفته‌ی هواوی در سال گذشته به ۱۰۸ میلیون دستگاه رسیده است. وی همچنین به موفقیت گوشی‌های  Mate 7, P7, Honor 7 در بازار جهانی اشاره کرد و گفت این گوشی‌ها هر کدام از مرز فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه عبور کرده‌اند.

مدیر دفتر هواوی ایران

ری یاو - مدیر دفتر هواوی

مقاله‌های مرتبط:

    در ادامه مراسم بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی هواوی در ایران اطلاعاتی در باره‌ی گوشی‌های هواوی پی 9 و پی 9 پلاس ارائه کرد. 

    وی تمرکز ویژه‌ای روی همکاری لایکا و هواوی در ساخت گوشی‌های P9 داشت و اعلام کرد که لایکا قرار نیست با هیچ شرکت دیگری در زمینه‌ی ساخت و طراحی دوربین در گوشی‌های هوشمند همکاری کند. 

    دارمی در بخش‌های مختلفی از ارائه‌ی خود گوشی پی ۹ را با گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس مقایسه کرد و به عنوان مثال نشان داد که با وجود اینکه هواوی از سنسورهای بزرگ و کارآمدی در گوشی خود بهره برده است و بدنه‌ی باریک‌تری نیز در مقایسه با آن‌ها دارد اما ماژول‌های این گوشی برخلاف رقبایش از بدنه‌ی دستگاه بیرون نزده است. 

    Huawei P9

    استفاده از دو سنسور که یکی از آن‌ها مونوکروم و دیگری RGB است باعث می‌شود تا داینامیک رنج عکس‌های گرفته شده با پی ۹ در سطح بالاتری نسبت به رقبای آن قرار گیرد. در واقع هواوی اطلاعات ثبت شده توسط هر دو سنسور را ترکیب کرده و تصویر با کیفیت‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

    لایکا P9

    صفحه نمایش پی ۹ با حاشیه‌ی بسیار باریک ۱.۸ میلی‌متری آن باعث شده است تا یک نمایشگر ۵.۲ اینچی در این دستگاه جای گیرد و بخش زیادی از قسمت جلوی آن با نمایشگر پوشیده شود. 

    در پی ۹ از حسگر اثر انگشت سه بعدی استفاده شده است تا علاوه بر قفل کردن و باز کردن قفل گوشی از طریق این سنسور بتوان بین اپلیکیشن‌ها اسکرول کرد یا مثلا زنگ هشدار را روشن و خاموش کرد. در واقع هواوی امکانی را فراهم کرده است که از طریق این سنسور و بدون نیاز به لمس نمایشگر نیز بتوانید بعضی از دستورات را به گوشی ارسال کنید. 

    یکی از مزایای مهم پی ۹ استفاده از سه آنتن برای اتصال به شبکه‌های مخابراتی است و این عامل باعث می‌شود تا شاهد آنتن‌دهی بسیاری خوبی در این گوشی باشیم. 

    پی 9 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ آن گوشی برای ۵ ساعت استفاده آماده می‌شود. هواوی ادعا می‌کند که فناوری شارژ سریع این شرکت ۱۸۰ درصد سریع تر از رقبا عمل می‌کند. 

    گالری عکس‌های گرفته شده با هواوی پی 9

    در انتهای مراسم نیز برخی از تصاویری که توسط عکاسان ایرانی و با گوشی پی 9 گرفته شده بود به نمایش گذاشته شد. عکاسان منتخب هواوی به مکان‌های مختلف ایران سفر کرده و با پی 9 عکاسی کرده بودند. آن‌ها تجربیات خود در زمینه‌ی عکاسی با پی 9 را نیز به اشتراک گذاشتند و به توانایی‌های آن اشاره کردند. 

    هواوی پی 9

    فروش هواوی پی 9 با قیمت ۱٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان از دیروز شروع شده است. این گوشی با ۱۵ ماه گارانتی ارائه خواهد شد که ۳ ماه بیشتر از گارانتی‌ ارائه شده برای سایر گوشی‌های هواوی است. همچنین در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیر گوشی، اگر کاربر ساکن تهران باشد، نمایندگان گارانتی، پی ۹ را در از در منزل تحویل گرفته و پس از تعمیر به صورت رایگان آن را درب منزل وی تحویل می‌دهد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات