گوشی پروژه تانگوی گوگل صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD خواهد داشت

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اولین گوشی حاصل پروژه‌ی تانگوی گوگل که توسط لنوو ساخته خواهد شد، قرار است در کنفرانس دنیای فناوری این شرکت چینی معرفی شده و در ماه جولای وارد بازار شود. حالا به نظر می‌رسد بنابر اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود.
تبلیغات

پروژه‌ی تانگوی گوگل با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند بینایی رایانه‌ای کمک می‌گیرد تا گوشی بدون استفاده از امواج جی پی اس یا دیگر سیگنال‌های خارجی محل خود را مشخص کند. در ماه دی گذشته مشخص شد برای ساخت گوشی با این قابلیت لنوو و گوگل همکاری خواهند کرد. در آن زمان اطلاعاتی از گوشی در دست نبود اما حالا مشخص شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش غول پیکر ۶.۴ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود.

بنابر اطلاعات فاش شده توسط ایوان بلس، این گوشی صفحه نمایش ۶.۴ اینچی داشته و نام آن نیز Lenovo PHAB2 Pro خواهد بود. البته در گذشته نیز مدیرعامل لنوو تایید کرده بود که گوشی پروژ‌ه‌ی تانگو دارای صفحه نمایش کوچک‌تر از ۶.۵ اینچ خواهد بود.

از سایر مشخصات این گوشی اطلاعاتی در دست نیست اما مشخص شده که پردازنده‌ی این گوشی ساخت کوالکام بوده و قیمت آن زیر ۵۰۰ دلار خواهد بود. با این حال کنفرانس دنیای فناوری لنوو در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود قبل از معرفی شاهد فاش شده اطلاعات بیشتری از این گوشی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات