وان پلاس 3 در ۶ مدل مختلف معرفی خواهد شد

یک‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این تصور می‌شد که وان پلاس 3 قرار است با ۴ نسخه مختلف رونمایی شود اما ظاهرا شرکت وان‌پلاس تصمیم گرفته تا ۶ نسخه از این دستگاه بسازد. با زومیت همراه باشید تا بیشتر درباره خانواده وان پلاس 3 بدانید.
تبلیغات

بر اساس اخبار منتشر شده، از ۶ نسخه مختلف وان پلاس ۳ قرار است ۳ مدل آن از حافظه رم ۴ گیگابایت برخوردار باشد و حافظه‌های ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت خواهند داشت.

قیمت یکی از دستگاه‌هایی که فاش شده برابر با ۳۶۹ دلار است. به نظر می‌رسد که این قیمت برای نسخه‌ با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد. این قیمت تقریبا ۲۰ دلار از قیمت دستگاه‌های پایین‌رده این سری بیشتر است. پیش‌تر شایعه شده بود که قیمت نسخه‌ پایین رده وان پلاس ۳ برابر با ۳۴۹ دلار خواهد بود.

شرکت وان‌پلاس قرار است در ۱۴ ژوئن از دستگاه پرچم‌دار خود به همراه دیگر نسخه‌ها پرده بردارد. شبیه به سال پیش، این مراسم قرار است از طریق واقعیت مجازی مستقیم استریم شود و وان‌پلاس در این مراسم هدست Loop VR را که توسط AntVR تولید شده به اعضای شرکت کننده هدیه می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که در لیست‌های Oppomart منتشر شده، وان پلاس ۳ قرار است به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در کنار پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز شود. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسل در پشت دستگاه با فناوری OIS و سنسور IMX298 اشاره کرد. دوربین سلفی جلویی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی است و برای گفتگو‌های تصویری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باتری این دستگاه ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی است و سنسور اثر انگشت نیز در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز همه این دستگاه‌ها به اکسیژن OS بر پایه اندروید ۶.۰ مجهز می‌شوند.

one plus 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات