وبگرد: بهترین ابزار آنلاین تغییر اندازه، فرمت و کیفیت تصاویر

یک‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گاهی ممکن است به نرم‌افزار‌هایی مانند فتوشاپ برای تغییر اندازه یا برش تصاویر دسترسی نداشته باشیم. امروز وب‌سایتی را برای تغییر اندازه آسان تصاویر به شما معرفی می‌کنیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بسیاری از ما در موقعیت‌های مختلف دوست داریم تغییراتی در فرمت، اندازه یا کیفیت تصاویر خود ایجاد کنیم. وب‌سایت Resizepiconline با ایجاد همین امکان طراحی شده تا تبدیل فرمت‌های خام تصاویر به انواع فرمت‌های دیگر را امکان‌پذیر کند. خوشبختانه این وب‌سایت تنها یک تبدیل کننده فرمت و اندازه نیست و کار‌هایی بیشتر از این موارد را می‌تواند انجام دهد.

website

شاید از وب‌سایت Resizepiconline حتی بتوان به عنوان جایگزینی برای فتوشاپ تحت وب اسم برد که می‌تواند ابزار‌های ساده اما ضروری را به راحتی در اختیار شما قرار دهد. برای استفاده از این وب‌سایت لازم است به آدرس http://resizepiconline.com مراجعه کنید، با انتخاب دکمه آبی رنگ "Upload Images" تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا تصویر مورد نظر به صورت کامل آپلود شود. البته می‌توانید تصویر مورد نظر خود را به صورت «بگیر و رها کن» نیز آپلود کنید.

website

پس از آپلود تصویر، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در بخش بالایی آن پیش‌نمایشی از تصویر شما وجود دارد و در سمت پایین نیز مجموعه‌ای از ابزار‌های مختلف را مشاهده می‌کنید. در همین بخش می‌توانید در ابتدا اندازه، بعد کیفیت و در نهایت فرمت تصویر خود را تغییر دهید.

پس از اینکه تغییرات دلخواه را روی تصویر مورد نظر خود انجام دادید، می‌توانید تصویر مورد نظر را دانلود کنید. 

برای استفاده از این وبسایت به http://resizepiconline.com مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات