شیائومی و مایکروسافت تفاهم نامه همکاری جدیدی را امضا کردند

شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های تلفن همراه در چین، به تازگی همکاری خود با مایکروسافت، غول نرم‌افزاری دنیا را وارد مرحله‌ی جدی‌تری کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط هوگو بارا، معاون اول شیائومی، گوشی‌های این شرکت از این به بعد اپلیکیشن‌های آفیس و اسکایپ را به صورت پیش فرض خواهند داشت. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هوگو بارا (Hugo Barra)، معاون اول شیائومی به تازگی در توییتی عنوان کرده که این غول چینی همکاری خود با مایکروسافت را وارد مرحله‌ای جدی‌تر کرده و قصد دارد تفاهم‌نامه‌هایی در زمینه‌ی تبادل پتنت و مجوز‌های مختلف با این شرکت امضا کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های شیائومی از این به بعد اپلیکشین‌های آفیس و اسکایپ را به صورت پیش‌فرض خواهند داشت علاوه بر آن، برخی دیگر از گوشی‌های این شرکت نیز، اپلیکیش‌های آفیس و اسکایپ را از ابتدای ماه سپتامبر ۲۰۱۶ دریافت خواهند کرد. گوشی‌های Mi5، Mi Max، Mi 4s، Redmi Note 3 و Redmi 3، در لیست محصولات دریافت‌کننده‌ی این اپلیکیشن‌ها به چشم می‌خورند.

شیائومی از این همکاری به خوبی یاد و عنوان کرده است که همکاری با مایکروسافت برای این شرکت بسیار مفید خواهد بود. این غول چینی قصد دارد تا با گسترش همکاری با بزرگان تکنولوژی دنیا، محصولات خود را بیش از پیش پیشرفت دهد و بهترین تجربه‌ی کاربری را برای طرفدارن پر شورش رقم بزند.

مایکروسافت نیز در مورد این همکاری عنوان کرده که کاربران دوست دارند اپلیکیشن‌های محبوبشان را بر روی گوشی‌هایی که به آنها علاقه دارند امتحان کنند و این همکاری برای برطرف کردن این نیاز کاربران انجام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات