تماشا کنید: جمع بندی روز سوم نمایشگاه کامپیوتکس 2016

شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خبرنگاران زومجی در سومین روز از نمایشگاه کامپیوتکس 2016 به بخش‌های مختلف و غرفه‌های جذابی سر زده و گزارش‌هایی از آن‌ها ارسال کردند. در ادامه با ما همراه باشید تا جمع‌بندی ویدیویی از سومین روز نمایشگاه داشته باشیم.
تبلیغات

نمایشگاه Computex 2016 که در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود، بدون شک این روز‌ها مهم‌ترین رویداد مرتبط با فناوری است. نادر امرایی و آرش عیاری هم در محل این نمایشگاه حضور دارند و روزانه گزارش‌های جالبی را از غرفه‌های مختلف آن ارسال می‌کنند. در روز سوم کامپیوتکس، ابتدا گزارشی اختصاصی داشتیم از غرفه ایسوس که محصولاتی مثل لپ‌تاپ‌های Zenbook، ساعت‌های هوشمند VivoWatch و ZenWatch و یک گجت جدید برای کنترل وضعیت کودکان با نام VivoBaby در کنار چندین محصول دیگر آن دیده می‌شدند. در گزارش بعدی، سری به غرفه شرکت Thermaltake زدیم که با کیس‌های شخصی‌سازی شده و خنک‌کننده‌های مایع و مدرنش افراد زیادی را در محل نمایشگاه، مجذوب خود کرده بود.

ASUS علاوه بر غرفه‌ای که به آن اشاره کردیم، یک غرفه هم مخصوص محصولات گیمینگ داشت که در آن سیستم‌ها و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود را به معرض نمایش گذاشته بود و البته یکی از جذاب‌ترین محصولات حاضر در این غرفه، کیس ماژولار ایسوس به نام Avalon بود. گزارش بعدی که امروز در زومجی تماشا کردید، به غرفه ایسر و واقعیت مجازی مربوط می‌شد؛ جایی که آرش عیاری یک بازی واقعیت مجازی تیر‌اندازی اول‌شخص را با استفاده از هدست وایو و روی کیس G1 Predator ایسر و مانیتور خمیده ۳۵ اینچی این کمپانی تجربه کرد. همچنین دو خبر مرتبط با گیمینگ هم امروز از کامپیوتکس ۲۰۱۶ مخابره شد که اولی مربوط به معرفی حافظه‌های SSD جدید توسط توشیبا بود و در خبر دیگر هم کمپانی Deepcool کیس، خنک‌کننده و چراغ‌های RGB جدید خود را معرفی کرد.

در پایان می‌توانید ویدیو جمع‌بندی روز سوم این نمایشگاه را تماشا کنید:

دانلود SD360p | دانلود HD720p | دانلود از شاتل‌لند

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات