Bang & Olufson اولین ایرفون بی سیم خود را با نام Beoplay H5 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Bang & Olufsen را باید در زمره‌ی یکی از برندها در حوزه‌ی تولید تجهیزات صوتی و مخصوصا هدفون خواند. این کمپانی اولین ایرفون بی‌سیم خود را با نام Beoplay H5 رونمایی کرده که ظاهری بسیار ساده و متفاوت از سایر نمونه‌های موجود در بازار دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنگ اَند اُلافسون اولین ایرفون بی‌سیم خود را با نام Beoplay H5 رونمایی کرده که ظاهر بسیار مینیمال و دلنشینی دارد. این ایرفون برخلاف اغلب نمونه‌های موجود در بازار دارای قسمتی پلاستیکی برای قرار گرفتن در پشت گردن نیست و تنها از یک سیم که دو گوشی را به همدیگر متصل می‌کند، تشکیل شده است. البته ریموت مخصوص برای تعویض آهنگ‌ها در کنار کلید تغییر حجم صدا نیز روی این سیم در قالب یک قسمت پلاستیکی تعبیه شده است که نمی‌تواند مزاجمت چندانی را برای کاربر ایجاد کند. گوشی‌های ایرفون در برابر گرد و غبار و خراش مقاوم هستند. همچنین در هر یک از گوشی‌ها یک باتری ۵۰ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که در مجمع امکان استفاده از این ایرفون را برای پنج ساعت بصورت پخش ممتد موسیقی امکان پذیر می‌کند. 

B & O اعلام کرده که در ساخت کابل مورد استفاده برای این ایرفون از مواد مورد استفاده در تولید کفش‌های ورزشی الهام گرفته تا هنگام استفاده نیز حس خوبی در کاربر القا شود، چراکه بعضا تماس پلاستیک با پوست چندان جذاب نیست. گوشی‌های این ایرفون در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید با استفاده از قابلیت مغناطیسی به یکدیگر می‌چسبند که این مضوع بصورت خودکار ایرفون را خاموش می‌کند. همین قابلیت مغناطیسی نیز در زمان شارژ ایرفون به کار آمده و این محصول از همین قسمت شارژ می‌شود.

Bang & Olufson Beoplay H5

ایرفون‌های بی سیمی که به این ترتیب دور گردن قرار می‌گیرند با عنوان Neckbud شناخته می‌شوند. همانطور که اشاره کردیم اغلب نک‌بادهای موجود در بازار از قسمتی پلاستیکی برای قرار گرفتن در پشت گردن بهره می‌برند که درون آن باتری و ماژول بلوتوث به همراه درگاه مربوط به شارژر وجود دارد، اما به نظر می‌رسد بنگ اَند اُلافسون تا حدودی این مشکل را حل کرده است.

علاوه بر سهولت استفاده، ایرفون B & O از وجود بلندگوهای ۶.۴ میلی‌متری داینامیک در کنار تراشه‌ی بلوتوث ۴.۳ بهره می‌برد. اپلیکیشن همراه این ایرفون امکان ایجاد تغییرات در صدای خروجی و تنالیته‌ی صدا را فراهم می‌کند. همچنین عمرباتری ایرفون نیز از طریق این اپلیکیشن امکان پذیر است. قیمت این ایرفون زیبا ۲۶۸ دلار بوده و از امروز برای فروش در انگلستان راهی بازار شده است. نظر شما در خصوص Beoplay H5‌چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات