گوگل با بروزرسانی Google Keep، امکان دسته بندی کارت ها را اضافه کرد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Google Keep ابزار نوت‌برداری و برنامه‌ریزی گوگل است که روز به روز امکانات آن بیشتر می‌شود. امروز گوگل بروزرسانی جدیدی را برای این اپلیکیشن ارائه کرده که قابلیت دسته بندی را نیز به این اپلیکیشن اضافه کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Google Keep منتشر کرده که امکان دسته بندی موارد اضافه شده به این سرویس را امکان پذیر می‌کند. با دریافت این بروزرسانی می‌توانید موارد موجود را در دسته‌‌بندی‌های مختلف بصورت منظم‌تری قرار داد. برای مثال کارت‌های اضافه شده به این اپلیکیشن را می‌توان از این پس در دسته‌های کتاب، غذا یا سایر موارد قرار داد. همچنین امکان جستجوی کارت‌ها از طریق کلمات کلیدی نیز ممکن شده است. این ویژگی در نسخه‌های اندروید و iOS در کنار نسخه‌ی تحت وب برای کاربران قابل استفاده است. 

البته باید به این موضوع اشاره کرد که سرویس‌های دیگری نیز در حوزه‌ی برنامه‌ریزی و ثبت یادداشت وجود دارند که امکاناتی فراتر از آنچه را که Google Keep‌ ارائه می‌کند، در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما مزیت گوگل کیپ رایگان بودن این سرویس است. گوگل نیز رفته رفته به قابلیت‌های نرم‌افزار خویش اضافه می‌کند، از این‌رو این اپلیکیشن به یک گزینه‌ی قدرتمند تبدیل می‌شود. از جمله‌ی رقبای کیپ باید به اورنوت اشاره کرد که اخیرا قابلیت‌های ارائه شده برای کاربرانی که رایگان استفاده می‌کنند را کاهش داده است. برای مثال سایز فایل‌های آپلود شده در این سرویس به ۶۰ مگابایت محدود شده و تنها دو ابزار قادر به استفاده از یک حساب کاربری رایگان هستند. هزینه‌ی استفاده از این سرویس نیز با افزایش اشتراک به میزان یک یا دو دلار همراه شده است.

در صورتی که به دنبال یک اپلیکیشن برای یادداشت برداری و برنامه ریزی باشید، گوگل کیپ یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای استفاده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات