محصول ناشناخته 6.1 اینچی وان پلاس در بنچمارک‌ها رویت شد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بنچمارک‌های همیشه یکی از منابع مهم برای لو رفتن اطلاعات و مشخصات گوشی‌ها و تبلت‌ها بوده‌اند. حال به تازگی بنچمارک محصول ناشناخته‌ای از کمپانی وان‌پلاس رویت شده که از نمایشگری ۶.۱ اینچی بهره می‌برد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بنچمارک‌ها بسیار سرگرم‌کننده هستند. درحالیکه اساسا بنچمارک‌ها به منظور ارائه مشخصات یک دستگاه ایجاد شده‌اند، اما می‌توان از آن‌ها در برخی مواقع در راه‌های دیگری هم بهره گرفت. در حال حاضر گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ به تازگی معرفی شده و بسیاری از بنچمارک‌ها در مورد این محصول هستند. به عنوان مثال، در برخی از بنچمارک‌ها به مدل‌های مختلف وان‌پلاس۳ اشاره شده که از نظر میزان رم پردازشی با یکدیگر متفاوت هستند. 

در ماه دسامبر سال گذشته، یکی از جذاب‌ترین بنچمارک‌ها در فضای اینترنت منتشر شد که در آن جزئیات و اطلاعات دستگاهی از وان‌پلاس با نمایشگر ۴.۶ اینچی مشخص شده بود. حال یک بنچمارک جدید در دسترس داریم که ظاهرا چیزی خلاف بنچمارک سال گذشته است چراکه در بنچمارک جدید مورد اشاره، نمایشگر محصول جدید وان‌پلاس ۶.۱ اینچی اعلام شده است.

به غیر از تفاوت در اندازه نمایشگر، به نظر می‌رسد محصول جدید و ناشناخته وان‌پلاس از نظر سایر مشخصات فنی شبیه به گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ است. نمایشگر محصول ناشناخته مورد اشاره رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد و از ۶ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد. مغز متفکر این محصول پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. سیستم‌عامل پیشفرض گوشی‌ ناشناخته وان‌پلاس اندروید ۶.۰ مارشمالو است. با توجه به آنچه گفته شد می‌توان گفت محصول جدید در واقع مدل بزرگتر گوشی‌هوشمند وان‌پلاس ۳ خواهد بود که معمولا با نام Max یا Pro مشخص می‌شود تا نشان‌ دهنده ابعاد بزرگتر نمایشگر باشد. البته اینکه محصول جدید یاد شده واقعا مدل بزرگتر وان‌پلاس ۳ باشد قطعی نیست و باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود. ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد که بنچمارک جدید منتشر شده به نظر برخی از اطلاعات اساسی را هم مشخص کرده است. در حال حاضر شماره مدل این دستگاه در دسترس نیست و در عوض با نام OnePlus unknown از آن یاد شده است. علی‌رغم اینکه در لیست مشخصات این محصول نوشته شده که سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را اجرا می‌کند اما از طرفی هم در این بنچمارک نام سایانوژون ماد به چشم می‌خورد و نه نام Oxygen OS. همانطور که می‌دانید گوشی‌ّهوشمند وان‌پلاس ۳ از سیستم‌عامل Oxygen OS بهره می‌برد. شما می‌توایند بنچمارک مورد بحث را در تصویر زیر مشاهده کنید و در آن جزئیات بیشتری را در مورد محصول ناشناخته وان‌پلاس ببینید.

oneplus unknown

شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ آیا با مدل بزرگتر وان‌پلاس ۳ مواجه هستیم؟ لطفا نظر خود را در این مورد در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات