سن دیسک کارت های حافظه‌ی میکرو اس دی ۲۵۶ گیگابایتی خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سن‌دیسک امروز از کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی خود رونمایی کرد. این میکرو‌ اس‌دی‌ها  در دو دسته‌ی اولترا و اکستریم طبقه‌بندی می‌شوند. این کارت‌های حافظه به زودی وارد بازار شده و در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.
تبلیغات

سن‌دیسک معمولا نخستین کمپانی دنیای فناوری است که ظرفیت‌های جدید و بزرگ کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی را رونمایی می‌کند، اما این بار ظاهرا ساخت کارت‌های میکرو اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی، آن‌ها را کمی بیش از حد معمول معطل کرده است. کارت‌های حافظه‌ی microSDXC UHS-I این کمپانی امروز در دو مدل اولترا و اکستریم معرفی شدند. این کارت‌های حافظه در حال حاضر آماده هستند و به زودی در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

کارت حافظه‌ی microSDXC UHS-I اولترای نسخه پریمیوم این کمپانی، طولانی‌ترین نامی است که تاکنون به یک محصول پایه نسبت داده شده است. از این به بعد این مدل را با نام سن‌دیسک اولترا و مدل دیگر را با نام سن‌دیسک اکستریم می‌شناسیم. کارت حافظه‌ی سن‌دیسک اولترای ۲۵۶ گیگابایتی، از ماه آگوست امسال و با قیمت ۱۵۰ دلار روانه ی بازارهای جهانی خواهد شد. سرعت خواندن اطلاعات از روی این کارت حافظه برابر با ۹۵ مگابایت بر ثانیه است. طبیعتا سرعت نوشتن اطلاعات بر روی آن کمتر از این مقدار خواهد بود.

کارت حافظه‌ی رده بالای سن‌دیسک اکستریم نیز در سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی و با قیمت ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

sandisk extreme micro sd

این مدل گران‌قیمت از نوع UHS-I Class 3 است و سرعت نوشتن آن برابر با ۹۰ مگابایت بر ثانیه است.  سرعت خواندن این کارت بدون شک بالاتر از ۹۰ مگابایت بر ثانیه خواهد بود. این کارت همان چیزی است که کاربران و عکاسان حرفه‌ای برای عکاسی با فرمت RAW یا فیلمبرداری 4K به آن نیاز دارند.

الی هریس مدیر اجرایی کمپانی DJI در این مورد می‌گوید:

ما در DJI‌ در تلاش هستیم تا بتوانیم پهپادهایی برای کاربران تولید کنیم که به راحتی قابل استفاده بوده و افراد بتوانند هر روز با آن‌ها به عکسبرداری و اکتشاف بپردازند. کاربران ما هم نیاز به دسترسی سریع و مطمئن به فیلم‌های هوایی خود دارند. حالا با استفاده از یک کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی UHS-I سن‌دیسک، آن‌ها انعطاف و آزادی عمل بیشتری برای ضبط محتوای مورد نظرشان بر روی حافظه‌‌های ذخیره‌سازی سریع دارند و مطمئن هستند هر لحظه که اراده کنند می‌توانند به ثبت تصاویر دلخواهشان بپردازند.

نظر شما در مورد این میکرو اس‌دی‌های جدید سن‌دیسک چیست؟ با توجه به حجم بسیار زیاد این حافظه‌ها، آیا قیمت و سرعت خواندن و نوشتن آن‌ها را مناسب می‌دانید؟ دیدگاه خود را با ما و سایر دوستانتان در زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات