گشت و گذار مجازی در موزه فوق العاده فراری

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موزه فراری با توجه به سابقه و افتخارات این شرکت، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های جهان برای علاقه‌مندان به خودرو است. اکنون گوگل با همکاری فراری امکان گشت و گذار مجازی در این مکان را توسط سرویس گوگل استریت فراهم کرده است. برای تماشای این مکان فوق‌العاده دیدنی، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فراری یکی از مطرح‌ترین و باارزش‌ترین برند‌های خودروسازی جهان است. این شرکت تاریخچه‌ و افتخارات عظیمی به همراه دارد که نگهداری از آن‌ها در موزه‌ی اصلی فراری در شهر مارانلو، این مکان را تبدیل به یکی از دیدنی‌ترین نقاط جهان برای هر شخصی کرده است. اکنون به لطف سرویس گوگل استریت، هر شخصی قادر به گشت و گذار در این موزه‌ی جذاب است. 

موزه‌ی فراری دارای سه طبقه‌ی مختلف است که در پایین‌ طبق خودرو‌های فرمول یک و تاریخچه‌ی پرافتخار این شرکت در این مسابقات به نمایش گذاشته شده است. در طبقه‌ی دوم اتاق کوچکی سالن کوچکی وجود دارد که تو دستگاه فراری در طرفین و اتاق کار انزو فراری  موسس این شرکت در میان آن‌ها قرار دارد. اما در پشت این محل تالار افتخارات فرمول یک فراری قرار دارد. تمامی‌ جام‌های برده شده، تصاویر قهرمانان افسانه‌ای تیم فراری با کلاسکت مخصوص به خود و تمامی خودروهای فاتح رقابت‌های فرمول یک فراری از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ قرار گرفته شده‌اند.

طبقه‌ی سوم نیز به خودروها و پیشرانه‌های فراری اختصاص یافته است که از قدیمی‌ترین ساخته‌های این شرکت تا لافراری را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

برای جابجایی در موزه تنها کافی است روی مکان‌های مختلف کلیک کنید. هم‌چنین می‌توانید با کلیک کردن روی دیوار‌ها به آن‌ها نزدیک و با اسکرول کردن روی آن‌ها زوم کنید. جابجایی بین سه طبقه‌ی مختلف موزه نیز سمت راست با کلیک روی اعداد 0.5، 1 و 1.5‌ انجام می‌پذیرد. 

اگر به دنیای خودرو و سوپراسپرت‌ها علاقه دارید، قویا به شما تماشای موزه‌ی فراری را توصیه می‌کنیم. در ادامه می‌توانید موزه‌ی فراری در شهر مارانلو را مشاهده کنید.

نظر شما در رابطه با برند فراری و افتخارات گسترده‌ی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات