زنفون 3 دلوکس با پرازنده 823 احتمالا برای برخی از بازارها عرضه می‌ شود

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در چند روز اخیر با معرفی محصولات جدید خود حسابی خبرساز شده است. اخیرا این شرکت از مدل‌های جدید زنفون ۳ رونمای به عمل آورد که یکی از آن‌ها زنفون ۳ دلوکس بود. حال خبر رسیده که ایسوس قصد دارد مدل دیگری از این زنفون ۳ دلوکس را با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۳ در برخی از بازارهای خاص عرضه کند. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدل اصلی زنفون ۳ دلوکس ایسوس پیش از این معرفی شده که مجهز به پردازنده ۸۲۰ است که نگاه نزدیکی نیز به آن داشتیم. اما بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، ایسوس قصد دارد مدل دیگری از این محصول را برای برخی از بازارهای خاص نظیر فیلیپین و احتمالا هند با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۳ معرفی کند.

بنا به شایعات، چیپست اسنپدراگون ۸۲۳ احتمالا به عنوان قلب تپنده گلکسی نوت ۶ سامسونگ بکار گرفته خواهد شد. این چیپ، یک پردازنده سریع‌تر است و هسته‌های آن نیز از نوع Kryo بوده و فرکانس کاری آنها بر روی ۳ گیگاهرتز تنظیم شده و این در حالی است که فرکانس کاری اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بر روی ۲.۲ گیگاهرتز کلاک شده است. هر دو چیپ‌ست مورد اشاره می‌توانند تا ۸ گیگابایت رم پردازشی از نوع LPDDR4 را پشتیبانی کنند.

مدل جدید Zenfone 3 دلوکس با اسنپدراگون ۸۲۳ احتمالا در ماه آگوست (از اواسط مرداد) و در برخی از بازارهای محدود عرضه خواهد شد. این محصول از صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. پنل این نمایشگر نیز از نوع Super AMOLED است که یک لایه گوریلا‌گلس ۴ بر روی آن قرار داد شده تا در برابر خط و خش‌های احتمالی مقاومت بیشتری داشت باشد. تراکم پیکسلی این محصول نیست ۳۸۶ppi اعلام شده است. حافظه رم پردازشی مدل جدید زنفون ۳ دلوکس، ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود. امکان افزایش فضای داخلی ذخیره‌سازی از طریق کارت‌حافظه جانبی میکرو‌ اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز در این گوشی‌هوشمند وجود دارد.

دوربین پشتی دستگاه مورد بحث ۲۳ مگاپیکسلی بوده و مجهز به هر دو لرزش‌گیر اپتیکال و دیجیتال است. این دوربین از حالت HDR و PDAF نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی گوشی یاد شده ۸ مگاپیکسلی است که با زاویه دید عریض آن می‌توان تصاویر سلفی مناسبی را به ثبت رساند. این تلفن‌هوشمند از سنسور اثر انگشت هم بهره می‌برد و باتری آن ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. این محصول از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 بهره می‌برد و سیستم‌عامل پیشفرض آن هم اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود که البته به رابط کاربری انحصاری ایسوس موسوم به Zen UI 3.0 مزین شده است.

این گوشی‌هوشمند در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی، نقره‌ای و طلایی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه بر این زنفون ۳ دلوکس جدید ۴۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات