ویندوز 10 روی بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه نصب شده است

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قریب به یک سال از زمان انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ مایکروسافت می‌گذرد. آخرین آمارهای ارائه شده نشان از این دارد که این نسخه از سیستم عامل ویندوز در فاصله‌ی ۱۱ ماهه روی بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه گجت نصب شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت نزدیک به یک سال پیش نسخه‌‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را راهی بازار کرد. پس از گذشت ۱۱ ماه از زمان انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰، این نسخه از ویندوز روی بیش از ۳۵۰ میلیون گجت هوشمند نصب شده است. همانطور که دیروز در زومیت خواندید، ردموندی‌ها در تاریخ ۱۲ مرداد ماه بروزرسانی اصلی ویندوز ۱۰ را که به مناسبت یک سالگی انتشار نسخه‌ی نهایی این سیستم عامل است، عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود، با اعلام میزان کاربران ویندوز ۱۰، چنین اظهار نظر کرده است:

ما دوست داریم تا قدردانی صمیمانه‌ی خود را از تمام کاربرانی که سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰ بروزرسانی کرده‌‌اند، اعلام کنیم. در حال حاضر بیش از ۳۵۰ میلیون گجت از ویندوز ۱۰ مایکروسافت اعلام می‌کنند و سطح رضایت مشتریان ویندوز ۱۰ از سایر نسخه‌های این سیستم عامل بسیار بالاتر بوده بطوری که کاربران بیش از ۱۳۵ میلیارد ساعت از ویندوز ۱۰ استفاده کرده‌اند. بازخورد دریافت شده از شما کاربران عزیز نقش تاثیرگذاری را در توسعه‌ی ویژگی‌های جدیدی دارد که به مناسبت یک سالگی انتشار ویندوز ۱۰، عرضه خواهد شد.

مایکروسافت در میانه‌های ماه می اعلام کرد که تعداد گجت‌های هوشمندی که ویندوز ۱۰ روی آن‌ها نصب شده از مرز ۳۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. اعلام آمار جدید نشان از این دارد که تعداد گجت‌های اضافه شده به لیست کاربران ویندوز ۱۰ در ۶ هفته‌ی اخیر بیش از ۵۰ میلیون دستگاه است.

نظر شما در مورد ویندوز ۱۰ چیست؟ آیا شما نیز از کاربران این نسخه‌ی سیستم عامل ردموندی‌ها هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات