هواوی میت 9 روز ۱۱ شهریور معرفی نمی شود

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات منتشر شده حاکی از این بودند که هواوی روز ۱۱ شهریور Mate 9 را معرفی می‌کند اما اکنون مدیر خط تولید موبایل این شرکت اعلام کرده که این محصول به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

با وجود اینکه انتظار می‌رفت در رویداد اول سپتامبر هواوی شاهد جانشین میت ۸ باشیم، اما گویا این اتفاق نخواهد افتاد. بر اساس ادعای Bruce Lee، مدیر خط تولید موبایل هواوی، میت ۹ به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود. این موضوع با معرفی میت ۸ در اواخر سال گذشته نیز در ارتباط است.

Bruce Lee

البته تاکنون اطلاعات مختلفی در خصوص این دستگاه فاش شده است که آخرین خبر به استفاده میت ۹ از پردازنده هواوی با نام Kirin 960 مربوط می‌شد که هشت هسته‌ای است. در شایعات پیشین گفته می‌شد که این محصول از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برد.

با فرض اینکه Lee راست می‌گوید (که البته دلیلی برای دروغ گفتنش به نظر نمی‌رسد) چه انتظاراتی می‌توانیم از رویداد ۱۱ شهریور هواوی داشته باشیم؟ شاید در این رویداد شاهد نسخه دیگری از میت ۸ باشیم که از نمایشگری با قابلیت Force Touch بهره می‌برد و این موردی است که چندی پیش در TENAA نیز دیده شد. چه می‌دانیم، شاید محصول مذکور ستاره این رویداد باشد. شما چه انتظاراتی از رویداد شهریور ماه هواوی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات