گلکسی نوت 7 در مراسم ۱۲ مرداد با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
الدار مورتازین، وبلاگ نویس روس در آخرین اظهار نظرش به ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص گلکسی نوت ۷ سامسونگ پرداخته است. اطلاعات ارائه شده توسط مورتازین نشان از این دارد که گلکسی نوت ۷ با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه شده و طی مراسمی در ۱۲ مرداد ماه سال جاری رونمایی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اغلب شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت ۷ حکایت از این دارند که گلکسی نوت ۷ سامسونگ همراه با یک باتری با ظرفیت ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت راهی بازار خواهد شد. افزایش ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری گلکسی نوت ۷ در مقایسه با نسل پیشین این فبلت که از وجود باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد نشان از افزایش ۳۳ درصدی دارد. حال آنکه الدار مورتازین، وبلاگ نویس روسی حوزه‌ی فناوری در آخرین اظهارات خود، ظرفیت جدیدی را برای گلکسی نوت ۷ اعلام کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط مورتازین، گلکسی نوت ۷ از وجود یک باتری ۳٫۶۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که البته نشان از افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت باتری برای این گوشی هوشمند دارد.

الدار مورتازین را باید یکی از کارشناسان حوزه‌ی فناوری خواند که همواره اغلب پیش‌بینی‌هایش رنگ واقعیت به خود گرفته است. مورتازین علاوه بر پیش‌بینی ظرفیت باتری گلکسی نوت ۷ با وجود ظرفیت باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی قادر است تا ۲۰ ساعت پخش مستمر ویدیو را با روشنایی حداکثری نمایشگر در اختیار کاربران قرار دهد. البته نباید فراموش کرد که اندازه‌ی نمایشگر این گوشی هوشمند بیش از ۵.۸ اینچ است.

مورتازین همچنین به این موضوع اشاره کرده که نسل جدید گوشی‌ هوشمند سامسونگ در جریان برگزاری مراسم Unpacked این کمپانی در ۱۲ مرداد یا دوم آگوست رونمایی خواهد شد. تا‌کنون شایعات و اخبار متعددی در خصوص قابلیت‌ها و مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده که از جمله‌ی آن می‌توان به گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد. براین اساس گلکسی نوت ۷ قادر است تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب مقاومت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات