مشخصات و شکل ظاهری گوشی آنر 8 هواوی در TENAA رویت شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی از گوشی‌هوشمند honor 8 به عنوان یکی از زیبا‌ترین‌ گوشی‌ها در این سری از محصولات خود یاد می‌کند. در حقیقت در تصویر تبلیغاتی این شرکت، honor 8 را زیبا خوانده است. تا‌کنون تصاویر رندر واقعی از این دستگاه رویت نشده بود، اما حالا تصویری از آن در وب‌سایت TENAA منتشر شده که مشخصات و شکل ظاهری این گوشی‌هوشمند را نمایان کرده است.
تبلیغات

همانطور که پیش‌بینی شده‌ بود، جنس بدنه honor 8 از فلز و شیشه است. با توجه به تصاویر این گوشی‌هوشمند، ظاهر این محصول عادی به نظر می‌رسد، اما برای قضاوت واقعی و نهایی باید با مدل واقعی این دستگاه از نزدیک کار کرد. به نظر می‌رسد نمای این محصول کامپکت و ضخامت آن نیز کم است و طراحی پایه‌ای آن، باعث می‌شود به یاد مدل‌های قبلی این گوشی‌هوشمند بیفتید. علاوه بر این می‌توانید سنسور اثرانگشت را به همراه دوربین دوگانه در بخش پشتی دستگاه مشاهده کنید.

اما به لحاظ مشخصات فنی، گوشی‌هوشمند Honor 8 از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. در دل این گوشی‌هوشمند نیز یک پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی قرار گرفته که شامل هشت هسته پردازشی بوده و چیپ گرافیکی آن نیز کایرین ۹۵۰ است. چند مدل از این محصول تولید خواهد شد، چراکه شناسه‌های مدل مختلفی برای این دستگاه اعلام شده که از جمله می‌توان به FRD-TL100، FRD-DL00, FRD-AL100 و FRD-AL10 اشاره کرد. هر کدام از این مدل‌ها از نظر پشتیبانی از اتصالات شبکه با یکدیگر متفاوت هستند. این دستگاه از نظر حافظه در مدل‌هایی با ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم پردازشی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نیز ۴ گیگابایت رم پردازشی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی‌هوشمند Honor 8 اندروید ۶ مارشمالو بوده و از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند. یک پورت مادون‌قرمز نیز برای این گوشی‌هوشمند در نظر گرفته شده است.

honor 8

از نظر دوربین نیز این محصول مشابه با Honor V8 است. بنابراین Honor 8 یک دوربین اصلی پشتی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و دوربین جلویی آن هم ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. ابعاد این محصول نیز ۱۴۵.۵ در ۷۱ در ۷.۴۵ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۵۳ گرم است.

گوشی‌هوشمند Honor 8 محصولی ضعیف‌تر از سری پرچمداران V8 است. انتظار می‌رود قیمت این محصول برای مدل پایه (۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) ۳۰۶ دلار تعیین شود.

گفته می‌شود این گوشی‌هوشمند اوایل ماه جولای معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات