تبلت جدید ۸ اینچی لنوو در TENNA فاش شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت ۸ اینچی جدید لنوو در موسسه تاییدیه و اخذ مجوز TENNA رویت شده است. این تبلت با اندازه نمایشگری ۸ اینچی همراه شده و مشخصات یک دستگاه میان رده را دارد. با زومیت همراه باشید تا بیشتر درباره‌ی تبلت جدید لنوو بدانید.
تبلیغات

بازار جهانی تبلت‌ها در سال‌های گذشته افت زیادی را تجربه کرده است. تبلت‌های جدید نیز برای اینکه تجربه موفقی در فروش داشته باشند باید به یک ویژگی متمایز مجهز شده باشند. لنوو تبلت جدید خود را در دو نسخه TB-8703N و TB-8703F معرفی خواهد کرد. هر دو این دستگاه‌ها از پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام نیرو می‌گیرند، با ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم همراه می‌شوند و دو نسخه ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت خواهند داشت. اندروید ۶.۰.۱ روی این دستگاه اجرا خواهد شد.

تبلت لنوو
تبلت لنوو
تبلت لنوو
تبلت لنوو

باتری ۴۲۵۰ میلی آمپرساعتی درون بدنه ۸.۷ میلی‌متری این تبلت‌ها قرار خواهد گرفت و این تبلت‌ها از وزنی ۳۳۴ گرمی برخوردار هستند. دوربین پشتی این دستگاه از فلش LED برخوردار است و تبلت جدید لنوو به دوربینی در جلوی دستگاه نیز مجهز شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که مدل TB-8703N به شبکه LTE مجهز خواهد شد.

هنوز مشخص نیست از لحاظ نرم‌افزاری این دستگاه چه تفاوتی با دیگر دستگاه‌های این شرکت خواهد داشت. البته ممکن است لنوو تنها بخواهد تبلتی با مشخصات معمولی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را با قیمت پایین و مقرون به صرفه به بازار بیاورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات