آنر 8 هواوی احتمالا ۱۵ تیر معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر تبلیغاتی جدیدی از گوشی‌هوشمند honor 8 منتشر شده که اگرچه در این عکس، شکل گوشی‌هوشمند یاد شده مشخص نشده، اما زمان احتمالی معرفی آن اعلام شده است. گفته می‌شود این دستگاه مدل کامپکت honor V8 خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مدتی است که گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه به زودی شاهد معرفی گوشی‌ هوشمند honor 8 خواهیم بود. از این دستگاه به عنوان مدل کامپکت horon V8 هم یاد شده که پیش از این اطلاعاتی در مورد مشخصات و زمان احتمالی معرفی رسمی آن در دست داریم. حال به لطف تصویر تبلیغاتی جدیدی که منتشر شده ظاهرا این محصول واقعا وجود دارد. در حالی که در تصویر یاد شده خبری از شکل و شمایل و ظاهر گوشی‌ هوشمند مورد بحث نیست، اما تاریخ احتمالی معرفی آن ۵ جولای (۱۵ تیر) است.

همانطور که بسیاری از شما می‌دانید honor در واقع برند زیرمجموعه کمپانی چینی هواوی است و طی چند سال گذشته با معرفی چندین محصول مختلف همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. Honor V8 که سرانجام در ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شد یکی از قدرتمندترین محصولات این برند است که از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی بهره می‌برد. پردازنده این دستگاه کایرین ۹۵۰ بوده و از ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی از نوع LPDDR4 بهره می‌برد. honor 8 بنا به اعلام شایعات کمتر به اندازه فبلت‌ها نزدیک بوده و از صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی بهره می‌برد و در واقع کوچک‌تر از مدل honor V8 است.

انتظار می‌رود honor 8 نیز همانند مدل بزرگتر خود از پردازنده کایرین ۹۵۰ یا کایرین ۹۵۵ و ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره ببرد. همچنین گفته شده که این گوشی‌هوشمند از درگاه USB نوع C بهره خواهد برد و در چندین مدل عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه برای مدل ۱۰۸۰p حدود ۳۰۰ دلار اعلام شده و مدل ۱۲۸ گیگابایتی که از نمایشگر با کیفیت QHD بهره می‌برد ۴۲۵ دلار خواهد بود. در کل گفته شده که این محصول در ۸ مدل مختلف تولید می‌شود.

به دنبال معرفی این گوشی‌هوشمند در ۱۵ تیر (۵ جولای) ظاهرا قرار است یک هفته بعد یعنی از ۱۲ جولای شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات