مشخصات گلکسی نوت 7 بر اساس اطلاعات فاش شده جدید تایید شد

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ هر روز اطلاعات جدیدی در مورد این محصول منتشر می‌شود. حال بر اساس اطلاعات جدید به دست آمده، آنچه پیش‌تر در مورد این گوشی‌هوشمند اعلام شده بود تایید شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دیروز اطلاعاتی از جانب evleaks@ منتشر شد که بیان می‌داشت این محصول در رنگ آبی و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و این در شرایطی است که گفته می‌شود برای اولین بار سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز در سری گلکسی نوت بکار گرفته می‌شود. حال اطلاعات جدیدی از چین به دست آمده که مشخصات فنی لو رفته از گلکسی نوت بعدی را تایید می‌کند.

در اطلاعات جدید فاش شده در مورد نوت ۷ سامسونگ اعلام شده که این دستگاه از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ بهره خواهد برد که این چیپ شامل ۴ هسته ۲.۳ گیگاهرتزی است. علاوه بر این مدل اکسینوسی این گوشی‌هوشمند مجهز به چیپ اکسینوس ۸۸۹۳ با هشت هسته ۲.۶ الی ۲.۷ گیگاهرتزی است. مثل همیشه انتظار می‌رود مدل اکسینوس بیشتر در بازارهای در حال توسعه عرضه خواهد شد و در آمریکا هم مدل اسنپدراگون به فروش خواهد رسید.

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید از گلکسی نوت ۷، مشخص شده که این دستگاه از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی  QHD از نوع Super AMOLED بهره می‌برد و ۶ گیگابایت رم پردازشی LPDDR4 خواهد داشت. این محصول در مدل‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و البته این دستگاه از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی پشتی این گوشی‌هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن هم ۵ مگاپیکسلی اعلام شده است. باتری گلکسی نوت ۷ ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت و از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می‌برد. سیستم‌عامل پیشفرض این محصول اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو خواهد بود که البته به رابط کاربری جدید و انحصاری سامسونگ موسوم به Grace UX مزین می‌شود. این دستگاه اولین گوشی‌هوشمند سامسونگ خواهد بود که از درگاه USB نوع C بهره می‌برد. بنابراین پورت مرسوم میکرو یو‌اس‌بی از این دستگاه حذف می‌شود.

انتظار می‌رود قلم اس‌پن جدیدی با گلکسی نوت ۷ عرضه شود. علاوه بر این پشتیبانی از سرویس پرداخت Samsung Pay از جمله دیگر قابلیت‌های این محصول است. بنا به آنچه اعلام شده، ظاهرا نوت بعدی سامسونگ ضدآب و گرد و غبار است و این یعنی گواهی IP68 خواهد داشت. بنا به روال همیشگی انتظار می‌رود اوایل ماه آگوست شاهد معرفی رسمی این محصول باشیم.

نظر شما در مورد نوت ۷ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات