انتشار نسخه اندرویدی اپلیکیشن محبوب MadLipz - زوم‌اپ

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
MadLipz یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که تاکنون برای گوشی‌های موبایل ساخته شده است که در دو هفته‌ی گذشته سرانجام نسخه‌ی اندرویدی آن نیز منتشر شد. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

MadLipz را به جرات می‌توان یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های جدید دنیای موبایل‌ها دانست که بعد از حکمرانی بی‌چون و چرای Dubsmash هم اکنون نوبت به آن رسیده است تا به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های فضای مجازی تبدیل شود. در واقع این برنامه را می‌توان نقطه مقابل Dubsmash دانست چراکه کارکرد آن به طور کامل برعکس چیزی است که در Dubsmash اتفاق می‌افتاد. در اپلیکیشن دابسمش شما با آرشیوی از فایل‌های صوتی مواجه بودید که باید با پخش آن و فیلمبرداری از خود، طوری وانمود می‌کردید که گویی شما در حال گفتن آن دیالوگ‌ها هستید. اما در MadLipz شما به جای فایل‌های صوتی، به انبوهی از فایل‌های ویدیویی کوتاه دسترسی خواهید داشت و باید روی تصاویری که مشاهده می‌کنید سخن بگوید. اگر مستقیم‌تر بگوییم در واقع MadLipz در زمینه‌ی دوبله کردن ویدیوها فعالیت دارد و باید بعد از پخش هر کلیپ از بین صدها موضوع بندی مختلفی که در برنامه قرار دارد به جای شخصیت‌های حاضر در ویدیو صحبت کنید. البته عدم هوشمندی سازندگان این برنامه و انتشار ابتدایی آن تنها برای گوشی‌های آیفون باعث شد تا این برنامه فرصت خودنمایی در بازار بزرگ اندروید را از دست بدهد به طوری که می‌توان گفت اگر MadLipz از همان ابتدا برای گوشی‌های اندرویدی هم منتشر می‌شد محبوبیت آن ده‌ها برابر بیشتر از الان و حتی شاید بیشتر از دابسمش بود. اما انتشار آن برای کاربران آیفون (که تعدادشان بسیار کمتر از کاربران اندرویدی است) باعث شد تا تب این نرم‌افزار تنها در قشر خاصی شکل بگیرد و حالا بعد از حدود ۶ ماه که با نگاهی سخت گیرانه می‌توان گفت تب این برنامه در حال فروکش کردن است نسخه‌ی اندرویدی این برنامه حدود ۲ هفته پیش در پلی‌استور گوگل منتشر شد تا بلکه تعداد بالای کاربران اندرویدی بتوانند مجددا این اپلیکیشن را به روزهای اوج شروع بازگردانند.

استقبال بالای کاربران ایرانی باعث شده است تا همانند دابسمش در این برنامه نیز با فایل‌های ایرانی بسیاری مواجه باشید تا بتوانید دوبله‌های طبیعی‌تری را تهیه و تولید کنید. این امر ممکن است در ابتدا چندان جذاب به نظر نرسد اما اگر تاکنون نمونه‌های بسیار طنزآمیز و بامزه‌ای که توسط این برنامه ساخته شده‌اند را دیده باشید حتما برای دانلود و تست آن وسوسه خواهید شد. امکان جالب و بسیار کاربردی دیگری که در برنامه وجود دارد ضبط صدا در ۳ لاین جداگانه است. این موضوع باعث می‌شود تا اگر در یک ویدیو بیش از یک شخصیت وجود داشت بتوانید با نظم و وسواس بیشتری ابتدا به دوبله‌ی کاراکتر اول، و سپس در لاین دوم یا سوم نیز به دوبله‌ی کاراکترهای بعدی بپردازید تا همزمانی گفتگوی آن‌ها باعث کاهش کیفیت دوبله‌ی شما نشود. ویدیوهایی که توسط خود MadLipz در برنامه آپلود شده‌اند نیز دارای امکان جداگانه‌ای هستند که توسط آن می‌توانید کاراکترهایی که دارای دیالوگ هستند را مشاهده کنید و با لمس روی هرکدام به قطع یا وصل کردن صدای آن شخص بپردازید. این موضوع برای مواقعی که قصد دوبله کردن تنها یکی از کاراکترها را دارید بسیار مفید خواهد بود. این برنامه دارای حجم ۱۳ مگابایت در اندروید و ۹ مگابایت در آی‌او‌اس است و برای اجرا به نسخه‌ی ۴.۲ و ۸ این دو پلت‌فرم و همچنین برقرار بودن ارتباط اینترنتی نیاز خواهد داشت. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • ایده جذاب و خلاقانه
  • امکان دسترسی به آرشیو آنلاین ویدیوها
  • امکان ضبط صدا در سه لاین جدا

نکات منفی

  • سرعت پایین در بارگذاری ویدیوهای آنلاین

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات