فیسبوک امکان تعامل ویدیوهای ۳۶۰ درجه با هدست گیر وی آر را فراهم کرد

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هدست‌های واقعیت مجازی اگرچه فعلا همه‌گیر نشده‌اند اما این محصولات هر روز در حال پیشرفت هستند. فیسبوک در همین زمینه امکان تعامل با ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای را از طریق هدست گیر‌ وی‌آر سامسونگ فراهم کرده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که هدست Gear VR دارید؟ در این صورت قطعا باید یک گوشی‌هوشمند سامسونگی که با این هدست همخوانی داشته باشد خریداری کنید. آیا ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای آکیولس را تماشا می‌کنید و گاهی حس می‌کنید که باید تجربه تماشای چنین ویدیوهایی را چگونه بیان کنید؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا مثبت است، تبریک می‌گوییم چرا که شما از همین حالا خود را برای تجربه موارد جذابی آماده کرده‌اید. خبر خوب اینکه فیسبوک از همین حالا امکان لایک و ارسال نظر و نیز ایجاد بازخورد اجتماعی بسیار بهتری را برای ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای که با هدست گیر وی‌آر تماشا می‌کنید فراهم ساخته است.

فقط کافیست به دکمه لایک نگاه کنید تا بتوانید بخش بازخوردها را گسترش داده و به آسانی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این قابلیت کوچک ولی بسیار خوب و موردپسند است که البته فیسبوک آن را با سرعت کمی به شبکه اجتماعی بزرگ خود اضافه کرده است. اما مهم این است که فیسبوک به دنیای واقعیت مجازی قدم می‌گذارد و نکته‌ای که در اینجا وجود دارد احتیاط فیسبوک در این پروژه است. اوایل سال جاری این شرکت اعلام کرد که یک تیم اختصاصی را برای کار در حوزه واقعیت مجازی آماده کرده و در ماه مارس امکان اتصال آکیولس به فیسبوک را فراهم کرد تا کاربران این گجت بتوانند ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای خود را نیز با دوستانشان به اشتراک بگذارند. 

بخش بازخوردها در طی هفته‌های آینده به تصاویر ۳۶۰ درجه پانوراما هم اضافه می‌شود. 

نظر شما در مورد اضافه شده این ویژگی به ویدیوهای ۳۶۰ درجه فیسبوک چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات