فوجی فیلم فردا پرینتر Instax SP-2 را معرفی می کند

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا به اعلام گزارش‌های جدید پرینتر قابل حمل Instax SP-2 از فوجی‌فیلم احتمالا فردا به طور رسمی معرفی شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اگر شما هم در زمینه عکاسی و چاپ تصاویر به دنبال وسایلی هستید که قابل حمل بوده و کارایی لازم را هم داشته باشند، در این صورت احتمالا Instax SP-1 کمپانی فوجی‌فیلم ممکن است یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. البته کیفیتی که تصاویر چاپ شده با این محصول ارائه می‌کند در سطح چاپگرهای گران‌قیمت دیگر نیست اما قابل حمل بودن این محصول را نباید فراموش کرد و با توجه به این ویژگی، کیفیت تصاویر چاپ شده با این دستگاه قابل قبول خواهد بود.

اخیرا چند شایعه در مورد Instax SP-2 منتشر شده که بر آنچه در این شایعات اعلام شده، این محصول به زودی معرفی خواهد شد. حال به لطف وب‌سایت Fuji Rumors یکسری اطلاعات جدید در مورد این محصول در دست داریم. این سایت اعلام کرده بنا به گفته منابعش، Instax SP-2 در روز ۲۷ ژوئن (۷ خرداد) یعنی فردا معرفی خواهد شد.

بر طبق آنچه پیش از این در مورد پرینتر جدید فوجی‌فیلم منتشر شده، این محصول احتمالا همراه با دوربین بدون آینه Fujifilm X-T2 معرفی می‌شود. اما برخی منابع حدس می‌زنند که ممکن است فوجی‌فیلم بخواهد بیشتر تمرکز خود را بر روی لوازم جانبی X-T2 معطوف کند. همچنین شاید این کمپانی تصمیم بگیرد تا Instax SP-2 را در چنین مراسمی معرفی نکند.

در کنار آنچه گفته شد بد نیست بدانید هم اکنون نسل قبلی پرینتر یاد شده یعنی Instax SP-1 در سایت‌های خرده فروشی به طرز قابل توجهی تخفیف خورده و بنابراین گفته می‌شود همین عامل دلیلی برای معرفی مدل جدید این دستگاه توسط فوجی‌فیلم خواهد بود. بهتر است تا فردا منتظر بمانیم تا ببینیم این محصول معرفی خواهد شد یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات