آیفون 7 لنز دوربین بزرگ تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۷ تا چند ماه دیگر به طور رسمی توسط شرکت اپل معرفی می‌شود. بر این اساس انتشار تصاویر و اطلاعات در مورد این گوشی (که البته ممکن است آیفون ۷ نام نداشته باشد) هر روز بیشتر می‌شود. به تازگی تصاویری از قاب پشتی نسخه‌هایی از این گوشی منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی لنز بزرگ دوربین آن است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یکی از شرکت‌های معتبر تعمیرات تلفن همراه در چین به نام Rock Fix، تا کنون اطلاعات مختلفی مانند پشتنیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه‌ی داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت و استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را در مورد آیفون ۷ منتشر کرده است. به تازگی نیز تصاویری توسط راک فیکس منتشر شده که ادعا می‌شود متعلق به قاب پشتی آیفون ۷ است.

با توجه به تصاویر منتشر شده، متوجه می‌شویم که خطوط پلاستیکی آنتن کمتر شده‌اند. نکته‌ی مهم دیگر، مکان قرارگیری دوربین است که به طور واضح، استفاده از یک لنز بزرگ در این گوشی را نوید می‌دهد. کارشناسان امیدوارند اپل با استفاده از لنز بزرگ‌تر در دوربین، کیفیت تصاویر ضبط شده در نور کم را در این گوشی‌ها افزایش دهد. خبرهای ضد و نقیضی تا کنون در مورد استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در آیفون ۷ منتشر شده است اما Rock Fix با اشاره به تفاوت دو نسخه از آیفون‌های ۴.۷ اینچی به این نکته اشاره می‌کند که یکی از آنها مجهز به این پورت خواهد بود.

آیفون 7

راک فیکس در ادامه‌ی این خبر به این نکته اشاره می‌کند که آیفون ارزان‌تر که به احتمال زیاد به جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز است، جایگزین آیفون ۶ در خط تولید اپل خواهد شد. در مور دآیفون ۷ پلاس نیز، تنها حذف جک صدا و استفاده از دوربین دوگانه اعلام شده است.

نکته‌ی قابل توجه در مورد این خبر، استفاده از دو اسلات سیم‌کارت در همه‌ی نسخه‌های این آیفون است. به نظر می‌رسد اپل با توجه به نیاز بازار و مشاهده‌ی علاقه‌ی زیاد کاربران به استفاده از دو سیم‌کارت، بالاخره تصمیم گرفته است تا این قابلیت را به گوشی‌های خود اضافه کند تا در بازارهای بزرگی مانند هند و چین از رقبا عقب نماند. کارشناسان معتقدند اضافه کردن چنین قابلیت‌هایی، می‌تواند نجات‌دهنده‌ی اپل از دوران افت فروش آیفون باشد. البته حذف جک صدا، ریسک بزرگی است که اپل به آن دست زده‌ است و ممکن است برخی کاربران آن را خوشایند ندانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات