کانن سری جدیدی از دوربین های DSLR‌ را همراه با 6D Mark II در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می کند

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که کمپانی کانن دو سورپرایز بزرگ را برای سال ۲۰۱۷ میلادی تدارک دیده است که یکی معرفی نسل جدید EOS 6D در کنار رونمایی از سری جدید خانواده‌ی دوربین‌های DSLR است. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به شایعات مطرح شده در رابطه با نسل جدید دوربین‌های DSLR کانن داشته باشیم.
تبلیغات

شایعات جدید مطرح شده در مورد دوربین‌های کانن نشان از این دارد که این کمپانی برای سال آینده‌ی میلادی رونمایی از دو دوربین را در برنامه دارد. محصولات آینده‌ی کانن شامل نسل جدید EOS 6D و همچنین سری جدیدی از خانواده‌‌ی دوربین‌های EOS DSLR است.

یکی از مواردی که اطلاعات قبلی منتشر شده در مورد دوربین‌های کانن را نفی می‌کند، عرضه‌ی نسل جدید 6D Mark II کانن در سال جاری میلادی است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط Canon Rumors، نسل بعدی دوربین 6D که از وجود یک سنسور فول فریم بهره می‌برد، در سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی خواهد شد.

همچنین باید به اضافه شدن خانواده‌ی جدیدی از دوربین‌‌های EOS DSLR به سری محصولات کانن اشاره کرد. شنیده‌ها گویای این موضوع است که خانواده‌ی جدید دوربین‌ این کمپانی نسخه‌ی رسمی پیش نمونه‌هایی نخواهد بود که پیش‌تر رونمایی شده است.

با توجه به اینکه نسل بعدی دوربین‌های کانن در سال آینده‌ی میلادی رونمایی می‌شوند، از این‌رو هنوز اطلاعات زیادی از جزئیات این محصولات در دست نیست که می‌توان این موضوع را امری طبیعی خواند، هرچند شایعات کنونی نیز هنوز به طور قطع گویای سیاست‌های کانن نیست.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات