مغایرت سرویس اینترنت خود را گزارش کنید

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از مشترکان سرویس‌های اینترنت ADSL و وایمکس درخواست کرد پنل کاربری خود در وب‌سایت شرکت ارائه دهنده اینترنت را چک کرده و در صورت مغایرت سرویس خریداری شده با اطلاعات مندرج در پنل کاربری خود آن را به سامانه‌ی شکایات خدمات ارتباطی اطلاع دهند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

حسین فلاح جوشقانی سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: مشترکان سرویس‌های اینترنت ADSL و وایمکس با مراجعه به پنل کاربری خود واقع در وب‌سایت اپراتور طرف قرارداد، جزئیات سرویس خریداری شده شامل مبالغ پرداختی به اپرارتور، مدت اتصال و حجم مصرفی را تماشا کنند.

سرپرست معاونت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: «شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت ADSL و وایمکس موظف هستند ضمن اطلاع‌رسانی شفاف تعرفه و نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات خود به مشتریان، امکان مشاهده تمام اطلاعات مربوط به سرویس فروخته شده را در پنل کاربری هر مشترک فراهم کنند.»

جوشقانی توضیح داد: «بررسی و کنترل اطلاعات و جزئیات سرویس دریافتی در پنل کاربری توسط مشترکان، افزایش شناخت از سرویس خریداری شده را به همراه دارد. مشترکان در صورت مشاهده مغایرت در سرویس خریداری شده خود با اطلاعات موجود در پنل کاربری از قبیل سرعت و حجم تعرف شده، هزینه‌های پرداخت شده و دیگر جزئیات، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه‌ی پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ازطریق سایت یا تماس با شماره تلفن ۱۹۵، شکایت خودر ا ثبت و پیگیری کنند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات