معاون رئیس جمهور: افزایش تعرفه‌ مخابرات در مسیر قانونی؛ قیمت‌های جدید هنوز اجرا نشده است

شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه اصلاح و افزایش برخی تعرفه‌های مخابراتی در طی کردن مسیر قانونی خود قرار دارد، اعلام کرد که این تصمیم هنوز نهایی و ابلاغ نشده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: «افزایش برخی از نرخ‌های خدمات تلفن ثابت در حال گذراندن مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است.»

معاون اجرایی رئیس جمهوری با اشاره به جایگاه قانونی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان کمیسیون تخصصی مرتبط اعلام کرد: «تصمیم گران شدن نرخ تعرفه تلفن ثابت در این کمیسیون قانونی مطرح و تصویب شده و با نامه‌‌ی رسمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تأیید و تصمیم‌گیری نهایی به کارگروه تنظیم بازار ارسال شده است.»

شریعتمداری تأکید کرد: «همانطور که در مصاحبه‌ی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به صراحت آمده است، این تصمیم هنوز نهایی و ابلاغ نشده‌است.»

معاون رئیس جمهور در مورد سخنان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: «در مصاحبه‌ی نقل شده از ایشان دقت کافی صورت نگرفته‌ و بسیاری از مطالب منتشر شده در این باره صیح نیست».

شریعتمداری ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و پاسخگویی مسئولان اجرایی کشور از آنان خواست قبل از کسب اطلاع دقیق از جزییات موضوعات تحت هر شرایطی از مصاحبه واطلاع رسانی ناقص و شتابزده خودداری کنند.

چند روز پیش رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزایش قیمت تعرفه‌ی تلفن ثابت را غیرقانونی خوانده‌ و بر دریافت مجوز از سازمان حمایت تأکید کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات