ولوو S90 و V90 با بسته‌ R-Design معرفی شدند

شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ولوو ایمن‌ترین خودروساز اروپایی از نسخه ۲۰۱۷ خودروی خود با بسته‌ی ارتقاء ساز R-Design رونمایی کرده است. جزئیات بیشتر از این پکیج در ادامه عنوان شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی خودروی ولوو S90 و V90 با بسته‌ی ویژه R-Design همزمان با رونمایی V90 واگن در تورسلاندا (Torslanda) سوئد، عرضه شده است. بسته R-Design شامل طراحی جدید سپر فوقانی به همراه ورودی هوای بزرگ‌تر زیر جلو پنجره است. طراحی اسپرتی‌تر، استفاده از قطعات پلاستیکی مشکی رنگ و عدم استفاده از تزئینات کرومی رنگ از دیگر تغییرات اساسی در بسته R-Design بوده است.

ولوو v90

جلو پنجره‌ی خودرو در این بسته با طراحی جدید روبرو شده است؛ به طوری که از میله‌های کرومی عمودی معمول در مدل‌های S90 و V90 خبری نیست، همچنین قاب آینه‌های کناری از جنس فلز پولیش شده است.

در پکیج R-Design از تایرهای 245/35 Pirelli P-Zero استفاده شده که بر روی رینگ‌های ۲۱ اینچی پنج پره آلیاژی مشکی رنگ نشسته است.

پکیج R-Design تمهیدات مختلفی برای تغییر فضای داخلی خودرو در نظر گرفته است که شامل اضافه شدن المان‌های مشکی رنگ از جنس فیبر کربن بر روی داشبرد و درها، چرم سیاه صندلی‌ها با دوخت سفید رنگ، پنل هایی از جنس فولاد ضد زنگ و روشنایی اصلاح شده داخل کابین است.

فرمان و صندلی‌های به نحوی ارتقاء یافته‎اند که خودرو هندلینگ و فرمان‌پذیری پایدارتری بر سر پیچ‌ها داشته باشد.

ولوو v90
ولوو v90
ولوو v90
ولوو v90
ولوو v90
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات