نمایش ویدیوها در حالت پوشه ای در Folder Video Player - زوم‌اپ

شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Folder Video Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل منیجری در اختیار داشته باشید که تنها فایل‌های ویدیویی در آن قابل مشاهده است. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

معمولا برای پخش فایل‌های ویدیویی ۲ راه پیش روی کاربر قرار دارد. راه اول استفاده از ویدیوپلیرهای عادی و راه دوم استفاده از یک فایل منیجر. در هر دو روش کاربر با سردرگمی قابل توجهی مواجه خواهد بود. در فایل منیجر تمام فایل‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و وجود فایل‌های دیگری همچون موسیقی، اپلیکیشن و‌... عملیات پیدا و اجرا کردن ویدیو را با تاخیر مواجه می‌کند. در ویدیوپلیرهای عادی نیز تمام گوشی اسکن خواهد شد و هر فایل ویدیویی که در این جستجو پیدا شود در برنامه لیست می‌شود اما طبیعتا این امر باعث سرگردمی بسیاری از کاربران خواهد شد. برای مثال فرض کنید ۱۲۰ ویدیو در گوشی دارید و حالا یک ویدیوی جدید را در یکی از پوشه‌های گوشی دانلود کرده‌اید. پیدا کردن این ویدیو در بین ۱۲۰ ویدیویی که در برنامه لیست شده‌اند طبیعتا وقت‌گیر و آزاردهنده خواهد بود. از همین بعد از مدتی اکثر پلیرها تصمیم به اضافه کردن حالت نمایش Folder در کنار دیگر چینش‌ها گرفتند. Folder Video Player اما اپلیکیشنی بسیار جالب است که حالت نمایش Folder را به عنوان تنها حالت نمایشی خود استفاده کرده است که در کل می‌تواند امری معقول باشد چرا که اکثر کاربران در پلیرهای دیگر نیز حالت نمایشی را روی "پوشه بندی" قرار می‌دهند و Folder Video Player نیز با توجه به این موضوع، پلیری ساخته و منتشر کرده است که از همان ابتدا چیزی که کاربر به دنبال آن است را در اختیار وی قرار دهد.

در اولین اجرای Folder Video Player با محیط ساده‌ای رو‌به‌رو خواهید شد که لیستی از فولدرهای موجود در کارت حافظه را به نمایش گذاشته است. تفاوت این حالت با فایل منیجر عادی گوشی‌ها در این است که تنها فایل‌های ویدویی و پوشه‌هایی که حاوی فایل ویدیویی باشند نمایش داده خواهند شد که همین امر باعث خلوت شدن محیط برنامه و دسترسی سریع و آسان به فایل‌های مورد نظر شده است. علاوه بر این نکات مثبت ظاهری، Folder Video Player شما را در پخش ویدیوها نیز ناامید نخواهد کرد و تقریبا تمام فرمت‌های رایج ویدیویی در این برنامه امکان پخش شدن را خواهند داشت. این برنامه دارای حجم تقریبی ۳ مگابایت است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ یا بالاتر نیاز خواهید داشت. برای دانلود Folder Video Player که تنها در پلی‌استور گوگل بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. این برنامه در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که لینک زیر نسخه‌ی رایگان این برنامه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

نکات مثبت

  • نمایش نیافتن فایل‌های غیر ویدیویی
  • امکان انتخاب پوشه‌های منتخب برای ویدیوها

نکات منفی

  • ظاهر بسیار ابتدایی و ساده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات