مشخصات گلکسی On7 2016 سامسونگ در GFX Bench رویت شد

شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل اولیه گوشی‌هوشمند گلکسی On7 سال گذشته منتشر شد که با توجه به قابلیت‌ها و مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. حال اطلاعات مدل ۲۰۱۶ این گوشی‌هوشمند در بنچمارک GFX Bench رویت شده که بر اساس این داده‌ها گلکسی On7 امسال دستخوش تغییرات بسیار خوبی شده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

به تازگی اطلاعاتی در مورد مدل جدید گوشی‌ اقتصادی گلکسی On7 بدست آمده است. گلکسی On7 2016 احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد یا در غیر این صورت در ماه آگوست شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. انتظار می‌رود رنج قیمت این گوشی‌هوشمند بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار تعیین شود. مشخصات این دستگاه خوش قیمت اخیرا در بنچمارک GFX Bench رویت شده است.

بر طبق اعلام جی‌اف‌ایکس بنچ، این گوشی‌هوشمند به نمایشگری ۴.۸ اینچی مجهز خواهد بود. با توجه به اینکه مدل سال گذشته On 7 سامسونگ از نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد بنابراین اندازه کوچک اعلام شده برای نمایشگر این مدل جدید، شاید یک اشتباه در ثبت اطلاعات در وب‌سایت یاد شده باشد. در هرحال رزولوشن این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اعلام شده است.

پردازنده این محصول نیز اسنپدراگون ۶۲۵ بوده و در کنار آن چیپ گرافیکی آدرنو ۵۰۶ برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. فرکانس کاری هر کدام از هشت هسته این پردازنده بر روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده است. رم پردازشی این محصول ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت اعلام شده است. دوربین اصلی این گوشی‌هوشمند در پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود که می‌توان از آن به منظور برقراری تماس‌های تصویری یا ثبت تصاویر سلفی بهره گرفت. اندروید ۶.۰.۱ نیز به عنوان سیستم‌عامل پیشفرض این دستگاه خواهد بود.

مدل ۲۰۱۶ گوشی‌هوشمند گلکسی On7 ظاهرا نسبت به مدل پیشین خود به خوبی ارتقا یافته است. در مدل سال گذشته این محصول نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده بود و نیز پردازنده مدل قبلی این گوشی چهار هسته‌ای بود. فرکانس کاری هسته‌های این پردازنده نیز در بر روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده بود و رم پردازشی مدل سال گذشته هم ۱.۵ گیگابایت بوده است. حافظه داخلی گلکسی On7 قبلی هم ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده بود. اطلاعات مربوط به این گوشی که در وب‌سایت GFX Bench رویت شده را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

GALAXY ON7

به هرحال تقریبا اطمینان داریم که شماره مدل گوشی SM-G6100 سامسونگ که در بنچمارک رویت شده مربوط به Galaxy On7 2016 است. لازم به یادآوری است که مدل سال گذشته این محصول یعنی گلکسی On7 2015 دارای شماره مدل SM-G6000 بود.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات