پنتک گوشی اندرویدی Sky IM-100 را معرفی کرد؛ طراحی زیبا، اسنپدراگون 430 و باتری 3000 میلی آمپر ساعت

جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سرانجام پس از ماه‌ها کش و قوس و در حالی که بسیاری از کاربران نام کمپانی پنتک را فراموش کرده‌اند، این شرکت با سابقه، با یک گوشی اندرویدی زیبا به بازار برگشته است. امروز پنتک از گوشی Sky M-100 رونمایی کرد که محصولی میان‌رده با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

۲۰ ماهی می‌شود که خبری خاصی از گوشی‌هایپنتک در بازار نبود، تا اینکه این کمپانی امروز گوشی‌هوشمند اسکای ام 100 را با طراحی منحصر به فرد و کمی عجیب معرفی کرده است. این گوشی میان‌رده به سیستم عامل اندروید مجهز شده و به جای کلید‌های فیزیکی کنترل صدا از غربیلک (گرداننده) مخصوص کم و زیاد کردن حجم صدا استفاده شده است.

اسکای ام 100 پنتک به یک نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰، رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. ضخامت این گوشی ۷.۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۳۰ گرم است.

در حالی که مشخصات گوشی نشان از یک محصول میان‌رده دارد، ولی پنتک با سنت‌شکنی سعی کرده دستگاهی زیبا و منحصر به فرد را معرفی کند. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کند اسکای ام 100 از یک گرداننده‌ی تنظیم صدا به جای کلیدهای فیزیکی بهره می‌برد و در کنار آن یک اسپیکر جالب روی گوشی خودنمایی می‌کند. به نظر می‌رسد طراحان پنتک روی خروجی صدا و بازار هدف علاقمندان موسیقی متمرکز بوده‌اند.

در کنار پنتک یک اسپیکر بلوتوث / شارژ بی‌سیم به نام Stone عرضه می‌شود که امکان دریافت آن در دو رنگ سفید و سیاه، مطابق با رنگ گوشی وجود دارد. در واقع این گجت یک محصول دو کاره است. نکته‌ی جالب اینجا است که با فشار دادن غربیلک کنترل کننده‌ی صدا می‌توان گزینه‌های مورد نظر در رابط کاربری را انتخاب کرد.

نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که 100 در زبان کره‌ای مانند Back تلفظ می‌شود و به نظر می‌رسد پنتک با این نام‌گذاری قصد دارد بازگشت خود را جشن بگیرد. علاوه بر این، پنتک از برند Sky برای محصولات مقرون به صرفه استفاده می‌کند. به هر حال باید از بازگشت پننتک خوشحال باشیم و منتظر محصولاتی با کیفیت، جذاب، خوش‌ساخت و رابط کاربری جالب آن باشیم.

۳۰۰ هزار از این گوشی با قیمت ۳۹۰ دلار وارد بازار کره خواهد شد. باید منتظر باشیم ببینیم بازگشت پنتک به بازار گوشی‌های اندرویدی چه آینده‌ای دارد؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع برندهای گوشی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات