جیپ رانگلر با تیونینگ افضل کان معرفی شد

چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
افضل کان یکی از تیونرهای معروف انگلیسی است که کار خود را به طور رسمی از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است. این تیونر مشهور این بار به سراغ جیپ رانگلر و نتیجه‌ی کار نیز فوق‌العاده شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هر خودرویی که افضل کان روی آن کار می‌کند به طور اعجاز انگیزی جذاب می‌شود. افضل کان اخیراً دست جادویی خود را این بار بر روی خودروی شرکت جیپ یعنی رانگلر (Wrangler) با پیشرانه‌ی ۲.۸ لیتری CJ300 نسخه‌ی سیاه کشیده است. نتیجه این تغییر بسیار تأثیرگذار و تحسین برانگیز است. کسانی که با خودروهای تیون شده افضل کان آشنایی دارند یقیناً انتظار تغییر عمده و اساسی در خارج و داخل خودرو را دارند. حال این کارگاه تیونینگ فراتر از انتظارات پیش رفته و ارتقای قابل توجهی در بخش پیشرانه تعبیه کرده است.

جیپ تیون شده افضل خان

نسخه‌ی محبوب خودروی صحرا رانگلر با رنگ مشکی سنگ آتشفشانی پوشش داده شده است. طراحی این خودرو از طریق اضافه شدن پکیج‌های گران قیمت با کیفیت مرغوب کامل شده است. وجود نوارهای برجسته در قسمت جلو و چهار ورودی در جلو پنجره به همراه طراحی جدید سپر جلو از جمله طراحی‌های برجسته این خودرو است. ظاهر هارمونیک این خودرو با وجود چراغ‌های جلوی کرومی، نور مهتابی دور چراغ و روشنایی ال‌ای‌دی افقی تقویت شده است.

چرخ یدکی این خودرو به انتهای آن متصل شده و خروجی‌های اگزوز جدید چهار گانه با خروجی ۱۰۰ میلی‌متری از کارکانه جیپ مستقر در چلسی تهیه شده است. سپر آهنین جلوی خودرو با بال‌های وسیع، روزنه‌ها و راهگاه‌هایی برای عبور هوا بر روی آن در نظر گرفته شده است. این خودرو بر روی رینگ‌های ۱۷ اینچی Satin Black Jeep 1941 حرکت می‌کند که لاستیک 245/75R17 تمام فصول نیز در آن به کار رفته است. گیره‌های طلایی رنگ ترمز نیز از داخل رینگ‌ها به چشم می‌آید.

جیپ تیون شده افضل خان

پیشرانه این خودرو دستخوش تغییر و تحول کیت ارتقا توان شده است که مستقیماً به اتصالات پیشرانه متصل می‌شود و توان خروجی و مصرف سوخت را به ترتیب افزایش و کاهش می‌دهد.

در درون شیشه‌های دودی جیپ صحرا Wrangler CJ300 نسخه‌ی سیاه محیط جذاب و دیدنی وجود دارد. چرم موجود بر روی صندلی‌ها با طرح لانه زنبوری دوخته شده است. صندلی اسپرت GTB، کنسول میانی، دسته صندلی و زه کشی روی سقف در فضای داخلی خودرو دیده می‌شود. افضل کان پدال‌های را از نوع سوراخ دار با روکش آلومینیوم تولید کرده است. جنس ورق فلزی بر روی رکاب درها نیز از فولاد ضد زنگ است. فلپ‎های مخصوص گِل و لجن، آخرین وسیله اضافه شده در این پکیج است.

جیپ تیون شده افضل خان

در صورتی که می‌خواهید این خودرو را تهیه کنید باید بدانید که قیمت آن در حال حاضر ۵۲۹۹۵ پوند است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات