بازی موبایل Tank 1990 HD؛ پرش به دنیای خاطره ها

چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Tank یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ به حساب می‌آید که با گرافیک بی‌نهایت ساده‌ی خود، موفق به جلب توجه میلیون‌ها کاربر شد به طوری که با گذشت بیش از ۲۰ سال، هنوز از خاطره‌ها پاک نشده است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

اگر از نسل اواخر دهه پنجاه، دهه شصتی‌ها، یا نیمه‌ی اول دهه هفتادی‌ها باشید به طور یقین بازی Tank را به خاطر دارید و احتمالا آن را تجربه نیز کرده‌اید. یک بازی نوستالژیک و بسیار جذاب که در کنسول‌های میکرو متولد شد و همچنان بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال در خاطره‌ها زنده مانده است. برای اثبات محبوبیت این بازی کافیست تا بدانید نسخه‌ی مخصوص و HD شده‌ی آن برای گوشی‌های هوشمند امروزی نیز شبیه‌سازی شده‌اند به طوری که می‌توانید همان بازی جذاب را دقیقا با همان صدا و تصویر با رزولوشن بالا در گوشی‌های موبایل خود تجربه کنید. Tank ۱۹۹۰ HD که با حجم ۱۰ مگابایت منتشر شده است این بازی دوست داشتنی و خاطره‌انگیز را به گوشی‌های اندروید آورده است تا بتوانید با کنترلر‌های لمسی آن، مجددا به دنیای ۲۰ سال پیش و کنسول میکرو برگردید. البته این بازی تنها برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است اما نمونه‌ی مشابه آن در آی او اس و ویندوزموبایل نیز در ادامه قرار داده شده است تا امکان دانلود این بازی برای دارندگان گوشی‌های آیفون و ویندوزی نیز امکانپذیر باشد.

Tank ۱۹۹۰ HD یک شبیه‌ساز تمام عیار برای بازی محبوب تانک است به طوری که همه چیز همان چیزی است که در کنسول میکرو بود. گرافیک و ظاهر بازی، داستان و نحوه‌ی حرکت تانک‌ها، صداها و موسیقی‌های موجود در بازی همگی همان موارد اصیل میکرو هستند که باعث شده است سال‌ها خاطره برای کاربرانی که این بازی را تجربه می‌کنند زنده شود. Tank ۱۹۹۰ HD دارای بیش از ۱۵۰ مرحله و نقشه است که در تمام آن‌ها باید با تانک‌های دشمن مقابله و از گنجینه عقاب محافظت کنید. بازی در سه سطح آسان، معمولی و سخت قابل انجام است که می‌توانید متناسب با مهارتی که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر هوس دو نفره بازی کردن کنسول میکرو را نیز در دل دارید خوشبختانه Tank ۱۹۹۰ HD از این ویژگی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به کمک اتصال بلوتوث یا وای‌فای با دوستان خود به صورت دو نفری این بازی را انجام دهید. برای دانلود بازی اندرویدی Tank ۱۹۹۰ HD و دانلود نسخه آیفون Tank ۹۰ for iOS و دانلود نسخه ویندوزموبایل Battle City Tank روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات