تازه ترین اخبار خودروسازان داخلی و خارجی و قیمت خودرو در سایت «خبرماشین»

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
از سال ۱۳۸۷ در کنار انتشار «مجله ماشین» اقدام به راه‌اندازی وب سایت خبری کردیم. پس از ۷ سال با توجه به بالا رفتن حجم اخبار صنعت خودرو و استقبال بازدیدکنندگان، متوجه شدیم می‌توانیم زمینه‌های بهتری برای بهره‌مندی علاقه‌مندان از فضای سایبر را فراهم کنیم.
تبلیغات

مرداد ماه سال ۱۳۹۴ درخواست تبدیل سایت خبری «مجله ماشین» به پایگاه خبری - تحلیلی «خبرماشین» را به دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرستادیم که خوشبختانه در جلسه دی ماه ۱۳۹۴ هیات نظارت با این درخواست موافقت و مجوز به شماره ۷۶۶۰۰ صادر شد. موضوع پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» مندرج در مجوز صادره اجتماعی - اقتصادی است. به همین منظور روزانه اخبار حوزه حوادث، انتظامی، نظامی، حقوقی، قضایی، نمایشگاه و ... در سرویس اجتماعی و اخبار حوزه صنعت، معدن، خودرو، نفت، انرژی، بانک، بیمه، بورسه، راه، ساختمان و ... را در سرویس‌های مربوطه اقتصادی منتشر می‌کنیم.

تازه‌ترین اخبار خودروسازان داخلی، خودروسازان خارجی، شرکت‌های واردکننده خودرو، گزارش مسابقات رالی، ریس و آفرود، حمل و نقل ترافیک، قطعه‌سازان، انتظامی و حوادث، نمایشگاه‌های خودرو داخلی و خارجی، لوازم جانبی خودرو، خودروهای کلاسیک، موتورسیکلت، نفت و انرژی، بانک، بیمه، بورس و ... در پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» مطالعه نمایید.

خبر ماشین

قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

با توجه به بالا رفتن اهمیت خودرو در بین خانواده‌ها و خصوصا جوانان، روزانه جمع کثیری از افرادی که قصد خرید و فروش خودرو دارند در جستجوی قیمت اتومبیل موردنظر هستند. پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» با بررسی بازار و میانگین گرفتن بالاترین و پایین‌ترین قیمت خودروهای موجود روزانه به روزترین جدول قیمت خودروهای داخلی و وارداتی را منتشر می‌کند.

خبر ماشین

با توجه به اختلاف قیمت خودروهای شرکتی و بازار آزاد گروهی ترجیح می‌دهند که جهت خرید خودرو به شرکت اصلی مراجعه کنند. خصوصا که معمولا شرکت‌ها شرایط ویژه‌ای مانند پرداخت چند مرحله‌ای به همراه سود مشارکت را برای مشتریان در نظر می‌گیرند. اما به دلیل ظرفیت محدود، معمولا اگر از زمان شروع طرح‌ها فقط چند ساعت بگذرد و به نمایندگی‌ها مراجعه نمایید، ظرفیت پر می‌شود. به همین دلیل پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، جدیدترین اخبار طرح‌های فروش ویژه نقدی و اقساطی شرکت‌های خودروساز داخلی و واردکنندگان را قبل از آغاز طرح منتشر می‌کند.

جهت ورود به پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» کلیک کنید >> 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات