نسل جدید تلفن هوشمند گلکسی J3 سامسونگ در رنگ طلایی و خاکستری رویت شد

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اولین نسل تلفن‌هوشمند گلکسی جی 3 را چند ماه قبل معرفی کرد. به تازگی تصاویری منشتر شده که احتمالا رندر مدل جدید این گوشی‌هوشمند است. گفته می‌شود این مدل جدید در رنگ طلایی و خاکستری تولید خواهد شد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

حدودا شش ماه پیش اولین مدل تلفن‌هوشمند گلکسی J3 سامسونگ در چین معرفی و سپس این محصول در سایر مناطق جهان نیز عرضه شده و اخیرا هم در بازار آمریکا در دسترس قرار گرفته است. حالا به نظر می‌رسد مجددا در چین یک مدل جدید از این دستگاه آماده عرضه است.

رندرهای جدیدی از این گوشی‌هوشمند با نام SM-J3119 در رنگ‌های طلایی و خاکستری منتشر شده است. با توجه به آنچه بر روی صفحه‌نمایش این محصول در تصویر رندر یاد شده مشاهده می‌شود، احتمالا زمان عرضه این محصول در چین ۸ ژوئن (۲۹ خرداد) است. در هرحال اینکه نام اصلی گوشی یاد شده چه خواهد بود هنوز مشخص نیست.

می‌توان اکنون با اطمینان زیادی اعلام کرد که SM-J3119 مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای خواهد بود که فرکانس کاری هر هسته‌ این چیپست بر روی ۱.۲ گیگاهرتز تنظیم شده است. سیستم‌عامل این گوشی‌هوشمند نیز اندروید ۵.۱.۱ آبنبات‌چوبی است. مدل جدید گلکسی J3 یک نمایشگر ۵ اینچی از نوع AMOLED دارد و احتملا رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰p فول‌‌اچ‌دی است. دوربین پشتی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی اعلام شده و به نظر می‌رسد بدنه آن از جنس همان پلاستیک‌های قبلی سامسونگ باشد چراکه هیچ اثری از خطوط مرتبط با آنتن در تصاویر این محصول مشاهده نمی‌شود.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ از چه برندی برای این تلفن‌هوشمند جدید استفاده خواهد کرد، اما با توجه به مشخصات آن، به نظر می‌رسد شاهد یک مدل جدید از سری Galaxy J‌به نام گلکسی جی ۳ برای بازار چین خواهیم بود. تا زمانی که این محصول معرفی شود می‌توانید نگاهی به مشخصات گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ و گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۶ بیاندازید.

گلکسی جی ۳

به نظر شما مدل جدید گلکسی جی ۳ با چه مشخصات و ویژگی‌هایی عرضه می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات