وبگرد: زیباترین تصاویر هوایی را مشاهده کنید

پنج‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پرنده هدایت‌پذیر از دور یا به اختصار پَهپاد که به آن وسیله هوایی بدون سرنشین نیز گفته می‌شود، نوعی وسیله هوایی هدایت‌پذیر از راه دور است. یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که با پهپاد‌ها می‌توان انجام داد، ثبت عکس‌هایی هوایی است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کنترل پهپاد بدون استفاده از انسان در درون آن صورت می‌گیرد. اگر چه انسان نیز می‌تواند به عنوان محموله در آن باشد. این وسیله پرنده از نیروهای ایرودینامیکی برای پرواز در مسیر دلخواه استفاده می‌کند. پهپادها یا بوسیله کنترل از راه دور یا با برنامه‌های پیش پروازی ریخته شده از قبل یا با سامانه‌های خودکار دینامیک هدایت می‌شوند.

معرفی وب سایت

پهپادها در حال حاضر در برنامه‌های نظامی که شامل جاسوسی، حملات انتحاری، حمله موشکی و بمباران می‌شود فعالیت می‌کنند. این هواپیماها همچنین در برنامه‌های غیرنظامی مانند عملیات امداد و نجات، خاموش کردن آتش‌سوزی‌ها در جایی که پرواز برای خلبان خطر دارد، کنترل پلیس در ناآرامی‌ها و اغتشاشات‌، مرزبانی و شناسایی بیشتر حوادث غیرمترقبه طبیعی استفاده می‌شوند.

معرفی وب سایت

اما علاوه بر کاربردهای ذکر شد، می‌توان از پهپاد‌ها به عنوان یک پرنده هدایت پذیر که می‌تواند از مناظر مرتفع عکاسی کند نیز استفاده کرد. حال وب‌سایت dronestagr.am در تلاشی توانسته عکس‌هایی از زاویه‌هایی مرتفع که به وسیله پهپاد‌ها گرفته شده‌اند را در یک محل جمع آوری کند تا بتوانید این تصاویر جذاب را در یک محل مشاهده یا دانلود کنید. علاوه بر تصاویر، این وب‌سایت بخشی نیز برای ویدیو‌ها دارد که در آن نیز می‌توانید ویدیو‌هایی که پهپاد‌ها از ارتفاع‌های بالا ضبط کرده‌اند را تماشا کنید.

معرفی وب سایت

در صفحه هر تصویر یا ویدیو اطلاعات مختلفی مانند محل (شهر، کشور) یا زمانی که آن تصویر یا ویدیو ثبت شده یا شخصی که آن را ضبط کرده را پیدا کنید. حتی امکان دنبال کردن شخص ضبط کننده ویدیو یا تصاویر وجود دارد. علاوه بر این موارد نیز می‌توان ویدیو‌ها یا تصاویری که دوست دارید را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو

برای استفاده از این وبسایت به https://www.dronestagr.am/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات