کتاب موفقیت بامبوئی کتابی که کمتر از یکماه به چاپ سوم رسید

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها برخی از مردم ایران از شرایط مالی و اقتصادی خود بسیار گله‌مند هستند. وضعیتی که برای برخی از افراد سوالاتی را ایجاد کرده و این افراد تمایل به بررسی و پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در کشور دارند.
تبلیغات

این‌روزها بازار کسب‌وکار اینترنتی بسیار داغ‌تر از گذشته شده و بسیاری از افراد به درآمد از طریق اینترنت باور دارند.

کتاب "موفقیت بامبوئی" با چنین رویکردی توسط محمد هلاکوئی تالیف شده است. کتابی که در آن سبک جدیدی از موفقیت با نام رشد بامبوئی را معرفی می‌کند. این سبک اخیرا در بسیاری از کشورهای مختلف دنیا توسط افراد موفق اجرا شده است.

در این کتاب علاوه بر بررسی وضعیت کسب‌وکار اینترنتی در ایران به شکست و موفقیت اجرای ایده‌ها پرداخته است.

این نویسنده با بسیاری از افراد موفق اینترنتی در ایران همچون دیجی‌کالا، آپارات، دیوار، بازار، آریاتندر، سامیتا، تخفیفان، محمود بشاش، دکتر روستا و .. جلسات متعددی گذاشته تا بتواند نگرش، منش و روش مشترک این افراد را در کنار ساختار موفقیت به سبک رشد بامبو به افراد علاقه مند معرفی کند.

این کتاب درکمتر از یک ماه به چاپ سوم خود رسیده است و هم‌اکنون می‌توانید از طریق وبسایت www.Bambook.ir بصورت اینترنتی این کتاب را سفارش دهید.

نویسنده این کتاب در این خصوص می‌گوید:

 من به شما قول می‌دهم پس از مطالعه‌ی این کتاب، تحول عظیمی درنگرش و کسب و کار شما رخ دهد.در صورت عدم رضایت، می‌توانید کتاب را عودت و تمامی مبلغ را پس بگیرید.

این کتاب درس‌های شگفت‌انگیزی در دنیای کسب‌وکار، رشد فکری و موفقیت را به زبان ساده بیان می‌کند. شما در این کتاب سرگذشت جذاب و حیرت انگیز کارآفرینان موفق ایرانی در تجارت اینترنتی را خواهید خواند.

اثری دلپذیر و الهام بخش، برای آنان که می‌خواهند به زبانی ساده به مفاهیمی بلند و عمیق دست یابند.

نویسنده کتاب محمد هلاکوئی افتخار حضور در تور شرکت گوگل "سیلیکون ولی" در ایالت کالیفرنیای آمریکا را داشته و او سال‌ها سابقه در حوزه وب و مشاوره در زمینه بازاریابی و فروش اینترنتی را دارد.

محمد هلاکوئی اعتقاد دارد که بسیاری از افراد موفق در تجارت و کسب و کارها خواسته یا ناخواسته از روش "موفقیت به سبک رشد بامبو " استفاده کرده‌اند و چه خوب است همه‌ی علاقه‌مندان با این روش آشنا شوند.

خرید کتاب

مبلغ ۲۸.۰۰۰ تومان

برگشت مبلغ در صورت عدم رضایت

نام کتاب: موفقیت بامبوئی

نویسنده محمد هلاکوئی

تعداد صفحه: ۲۸۰ صفحه

جنس کاغذ: ۸۰ گرمی

جلد: گالینگو ۵ رنگ

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات