مشخصات فنی گوشی Moto X 2016 در بنچمارک GFXBench رویت شد

یک‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته موتورولا از دو پرچمدار جدید سری Z رونمایی کرد. اما براساس بیانیه این کمپانی به نظر می‌رسد باید منتظر گوشی جدیدی از سری X نیز باشیم. به تازگی مشخصات فنی یکی از گوشی‌های موتورولا در بنچمارک GFXBench رویت شده که گفته می‌شود این محصول موتو ایکس 2016 است.
تبلیغات

بعد از معرفی پرچمداران سری Z از سوی موتورولا، انتظار می‌رفت دیگر تولید گوشی‌های سری X این کمپانی متوقف شود. اما در بیانیه موتورولا اعلام شد که سری ایکس همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و باید منتظر محصولی جدید از این خانواده باشیم. به تازگی مشخصات فنی یک گوشی از موتورولا با شماره مدل XT1662 در بنچمارک GFXBench فاش شده که گفته می‌شود این دستگاه موتو ایکس 2016 است. البته به نظر می‌رسد این گوشی نسبت به نسل قبلی خود کاملا متفاوت است.

موتو ایکس 2016

براساس نتایج به دست آمده از این بنچمارک، گوشی جدید موتورولا به یک نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازده‌ی هشت هسته‌ای MT6755 مدیاتک با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Mali T860، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. گفته می‌شود موتورولا برای موتو ایکس 2016 از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل در پشت دستگاه و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی استفاده کرده و سیستم عامل این محصول اندروید ۶ مارشمالو خواهد بود.

به نظر می‌رسد این مشخصات با سری موتو ایکس قبلی با نمایشگرهای ۵.۵ و ۵.۷ اینچی خیلی تفاوت دارد. ضمن اینکه یکی از مدل‌های قبلی از رزولوشن کواد‌اچ‌دی بهره می‌برد و تمامی نسل‌های قبلی به پردازنده‌ی اسنپدراگون مجهز شده بودند.

اگر براساس ادعای موتورولا قرار باشد سری موتو ایکس همچنان با محصولات جدید بروز شود، باید منتظر باشیم که در آینده‌ی نزدیک اخبار بیشتری پیرامون گوشی XT1662 منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات