اپلیکیشن Face Swap Live: جا به جایی صورت افراد به صورت زنده - زوم‌اپ

یک‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Face Swap Live اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید چهره‌های موجود در تصویر را با یکدیگر جا به جا کنید.
تبلیغات

در کنار تمام شیوه‌هایی که برای ویرایش تصاویر به کار گرفته می‌شود جابه‌جایی صورت دو شخص در تصویر یکی از فانتزی‌ترین حالت‌ها است که بعد از انتشار اپلیکیشن MSQRD، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. اپلیکیشن Face Swap Live برنامه‌ای برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید چهره‌ها را در عکس‌های دو یا چند نفره تغییر داده و با یکدیگر جا به جا کنید. اگر تجربه‌ی کار با این ابزار در اپلیکیشن MSQRD را داشته باشید قطعا از نتایج جذاب و فوق‌العاده طنزآمیز این سبک از ویرایش باخبر هستید. اگر دوست دارید چهره‌ی خود را در قالب صورت افراد دیگر مشاهده کنید می‌توانید با دانلود و نصب Face Swap Live این امر را به سادگی هرچه تمام‌تر به انجام برسانید.

کارکرد Face Swap Live به این صورت است که به محض ورود به اپلیکیشن، یک دوربین داخلی اجرا می‌شود که به طور خودکار اقدام به تعویض چهره‌ی اشخاص حاضر در عکس می‌کند. اگر تنها دو نفر در عکس وجود داشته باشند چهره‌ی آن ها با یکدیگر تعویض خواهد شد و در صورتی که بیش از دو نفر نیز در عکس باشند این تعویض صورت به صورت اتفاقی انجام خواهد شد و با هر بار لمس صفحه نیز این ترتیب اتفاقی تغییر خواهد کرد. درواقع برتری اصلی این برنامه نسبت به همتایان دیگر خود همین ارائه ی تصویر زنده از جابه‌جایی صورت است. برنامه‌های دیگر معمولا از شما درخواست فراخوانی دو عکسی را که قصد جا به جایی صورت بین آن‌ها را دارید می‌کنند و قادر به تغییر زنده‌ی چهره‌ها نخواهند بود. برای دانلود این نسخه‌ی رایگان این برنامه می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • تغییر آنی و لحظه ای چهره ها
  • امکان تشخیص بیش از دو چهره

نکات منفی

  • نکته منفی خاصی ندارد.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات