تولید انبوه گلکسی نوت 7 از ۱۶ تیر ماه آغاز می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به اواسط تابستان که زمان معرفی گلکسی نوت ۷ سامسونگ است، هر روز اخبار و شایعات متعددی در مورد این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. آخرین اخبار منتشر شده حکایت از این دارد که سامسونگ تولید انبوه گلکسی نوت ۷ را از ۶ جولای یا ۱۶ تیرماه آغاز خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس اخباری که تاکنون منتشر شده، سامسونگ در نظر دارد تا نسل جدید فبلت خود را با نام گلکسی نوت ۷ در آگوست سال جاری میلادی راهی بازار کند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی مراسم مربوط به رونمایی از این گوشی هوشمند را برای روز دوم آگوست یا ۱۲ مرداد ماه برنامه‌ریزی کرده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ به فروش بالای این گوشی هوشمند بسیار امیدوار است، چراکه براساس اطلاعات ارائه شده در گزارش ET News، این گوشی هوشمند از دوم جولای وارد فاز تولید انبوه می‌شود. شنیده‌ها حکایت از این دارد که کره‌ای‌ها برای تولید بیش از ۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۵ در دو ماه اول برنامه‌ریزی کرده‌اند، بطوریکه ۲.۵ میلیون دستگاه تا پایان ماه جولای و ۲.۵ میلیون دستگاه باقی مانده تا پایان آگوست تولید خواهند شد. سال گذشته سامسونگ پنج میلیون دستگاه گلکسی نوت ۵ را در طول سه ماه تولید کرد، از این‌رو به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها انتظار دارند تا فروش خوبی را تجربه کنند.

با توجه به شنیده‌ها به نظر می‌رسد گلکسی نوت ۷ با بهره‌گیری از نمایشگر خمیده راهی بازار خواهد شد و از این‌رو خبری از نمایشگر تخت در این گوشی هوشمند نیست.

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل از نوع سوپر آمولد، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۳، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، درگاه USB نوع C و باتری ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. به طور حتم این گوشی هوشمند در زمان عرضه با اندروید مارشمالو همراه خواهد شد، حال آنکه پس از انتشار اندروید N، سامسونگ بروزرسانی مورد نظر را برای این گوشی ارائه خواهد کرد.

گمانه‌ها از عرضه‌ی این گوشی هوشمند در میانه‌های ماه آگوست یا اواخر مرداد به بازار حکایت دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات