بازی موبایل Jetpack Joyride؛ پرواز در میان موانع

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Jetpack Joyride یکی دیگر از بازی‌های محبوب کمپانی Halfbrick Studios به حساب می‌آید که در سبک دو بعدی بوده و موفق به کسب محبوبیتی در حد و اندازه‌های بازی محبوب این کمپانی یعنی Fruit Ninja شده است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

Jetpack Joyride را به جرات می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل دانست به طوری که تنها در پلی‌استور گوگل دارای رقم شگفت‌انگیز بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود است. این بازی که دارای رده بندی سنی +۷ سال است برای هر سه پلت‌فرم موبایل منتشر شده است و می‌توانید به طور رایگان آن را برای گوشی خود دانلود کنید. بازی Jetpack Joyride دارای یک گرافیک دو بعدی است که شخصیت بازی در آن از سمت چپ به سمت راست صفحه در حال دویدن است. کنترل دویدن این شخصیت در دست بازیکن نخواهد بود و شما تنها قادر به پریدن و امور این چنینی خواهید بود. درواقع شخصیت بازی دارای یک Jetpack در پشت خود است که به او امکان پریدن بلند و حتی پرواز را می‌دهد. کافی است با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه جت پک کاراکتر بازی را روشن کنید تا قادر به پرواز و گذر از موانع بازی شوید. دو بعدی بودن بازی نه تنها ضربه‌ای به جذابیت بازی نزده بلکه به لطف طراحی رنگارنگ و چشم نواز بازی، Jetpack Joyride را به یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های منتشر شده برای موبایل تبدیل کرده است به طوری که اگر از سبک آن خوشتان بیاید هفته‌ها و شاید ماه‌ها شما را درگیر خود کند. این بازی با وجود آنکه چندان آسان نیست اما همچنان یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای کودکان بالاتر از ۷ سال به حساب می‌آید و مطمئنا محیط بازی کودکان را نیز مانند بزرگسالان به سمت خود جلب خواهد کرد.

در مسیر بازی موانعی وجود دارند که با برخورد به آن‌ها بازی را خواهید باخت. این موانع در ابتدا به صورت فاصله دار نمایان می‌شوند اما هرچه در مسیر بی‌پایان بازی بیشتر جلو می‌روید فشردگی موانع نیز بیشتر می‌شود تا جایی که برخی مواقع چاره‌ی جز قبول باخت باقی نمی‌گذارد. این موانع اکثرا به ابزارهای برقی مربوط می‌شوند اما علاوه بر آن‌ها موانع دیگری نیز مانند موشک‌های شلیک شده و‌... مزاحم شما خواهند شد. اما نگران نباشید چراکه شما در مقابل این موانع خیلی هم بی‌دفاع نیستید و در طول مسیر بارها با آیتم‌های مخصوصی که دریافت می‌کنید می‌توانید قالب‌های بسیار قوی و بزرگ را به خود اضافه کنید تا مسیر بازی را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارید. هنگامی که یکی از این آیتم‌ها را به دست می‌آورید در مقابل برخورد با موانع مقاوم خواهید شد به این معنا که به جای جان، با اولین برخورد لباس خود را از دست خواهید داد. موارد امتیازی دیگری هم در بازی وجود دارد که می‌تواند در ثبت رکوردهای بهتر شما را یاری کند. برای مثال می‌توانید بعد از باختن بازی، توسط آیتم جان بخشی یک بار دیگر به بازی برگردید و مسیر را از همان جایی که باختید ادامه دهید. موسیقی متن بازی نیز قابل قبول است و با وجود آنکه تاثیر خیلی مثبتی در بازی نگذاشته است اما بودن آن زمینه‌ی هیجان و لذت بازی را تقویت می‌کند.

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور ویندوز استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات