نوت بوک شیائومی احتمالا تابستان معرفی می شود

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت و خوش‌قیمت خود توانسته در چندسال اخیر حسابی بر سر زبان‌ها بیفتد. حال بنا به گزارش‌های جدید منتشر شده در مورد این شرکت، تابستان سال جاری شاهد معرفی اولین نوت‌بوک شیائومی خواهیم بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

مدتی است که در شایعات مختلفی اعلام شده به زودی شاهد معرفی نوت‌بوک شیائومی خواهیم بود، اما به تازگی اطلاعاتی جدیدی را در این مورد از یک منبع قابل اطمینان بدست آورده‌ایم. حساب کاربری MochaRQ@ که در شبکه اجتماعی Weibo برای بسیاری از افراد شناخته شده است، اعلام کرده که در تعطیلات تابستان سال جاری، کمپانی شیائومی از نوت‌بوک خود رونمایی می‌کند. گفته شده که کنفرانس مخصوص معرفی این محصول ماه آینده برگزار خواهد شد و در واقع شاهد معرفی اولین نوت‌بوک این شرکت خواهیم بود.

می‌توان به اطمینان گفت که این محصول جدید در اواسط ماه جولای معرفی و پیش از آغاز فصل جدید مدارس که ماه سپتامبر است، به بازار عرضه می‌شود.

تایوان‌تایمز پیش از این گزارش داده بود که انتظار می‌رود نوت‌بوک جدید شیائومی از ماه می سال میلادی جاری به طور انبوه تولید شود. زمان معرفی این دستگاه نیز در سه ماهه اولیه ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است. اولین رایانه تولیدی شیائومی مجهز به یک صفحه‌نمایش ۱۲.۵ اینچی خواهد بود و بدنه آن از جنس آلومینیوم در نظر گرفته شده که از این بابت شبیه به مک‌بوک ایر اپل به نظر می‌رسد. سیستم‌عامل این دستگاه نیز ویندوز ۱۰ خواهد بود.

گفته شده که یک میلیون واحد از این محصول در سال اول پس از عرضه به بازار به فروش می‌رسد، اما پیش‌بینی‌هایی که می‌توان به آن‌ها اطمینان بیشتری کرد زمانی اعلام خواهند شد که مشخصات و قیمت این نوت‌بوک را نیز بدانیم. با این وجود اعلام شده که اگر قیمت در نظر گرفته شده برای این نوت‌بوک حدود ۴۵۵ دلار باشد، به احتمال بسیار زیاد فروش این محصول بین ۴۰۰ هزار تا یک میلیون واحد خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شیائومی در بازار نوت‌بوک‌ها نیز به موفقیت خواهد رسید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات